Friday, March 12, 2010

Apa? School holiday..

hahah...

merasa taip entry terseksa..

Nak tau napa??

yerlah cuti sekolah dah start...

hari nih semua family member aku balik..

abang aku..

adik aku..

kira lengkaplah..

yang merana wifi router aku ni lah..

mana taknya..

semua nak guna internet..

yang Komputer ruamh adik nak guna LAN main Fifa Online...

Yang wi fi untok laptop abnag,,

nak main internet kekdahnyer..

browse macam2..'


naseb tak lah lembab..

avearage dia leh kata..

ok2 gaklah..

sedang2..

ok la.. lupakan pasal hal ni sebentar..

Tentang aku..

aku hari nih agak lengang..

cuma memulakan pagi tadi dengan mengkaji2 buku resit...

begini ceritanya..

Kekdahnya..

satu resit Kastemer telah hilang dan salah astu caranya nak tracck back balik kontak number kastemer tersebut adalah dengan mencari sapa gerangan resit yang hilang tuh dalan kedai nyer copy resit..

so??

CAri merata22....

cari.../

dan cari...


but?


tak jumpa jugak..

nyesal...


dekat petang sikit2..

baru ksatemer yang dicari tuh call balik..

NAseb lah dapat trace balik...

lega..

harap2 betul2 lah orang yang ditrace tuh,.,

so,, hari nih hari jumaat..

But aku tak pi..??!

hahah...


sebab tertidur...

ok..

what??

bukannya aku sengaja nak tertidur..

oh ya...

Sebelum balik tadik..

aku gi beli dekat Capati..

gerai india dekat belakang compuland..

Ala2.. kedai dia join venture dengan kedai2 cia tuh...

hajat di hati saja ja nak try..

hujan2 lak tuh..

fuh,, sedap pekena capati tuh..


kuah dia! aku amik sardine flavour..

memang pergh lah..

Marvelous...

hahah.. Motif cerita kat sini??

lantaklah..

so , malam ni my Foster MAma will be due to Kulaa LUmpur..

bukan apa..

THey ,( with hubby) want to go an Umrah..

so depa akan naik Flight ahad ni dekat KLIA..

so , my wish.. Smoga selamat Pulang dan selamat balik..

oklah..

aku taj tau apa nak propah dah ni..

k lah..

Bye..

No comments: