Friday, September 11, 2009

Takutnya...

hm.. hari selasa ni adalah hari yang bersejarah.. kerana aku akan pi ke temuduga spp.. takuntya.. macam2 yang aku pikirkan sebelum menempuhi alam temuduga nih.. especially ini adalah temuduga kerajaan. hm.. maca2 lah support yang aku dapat daripada teman2 dan juga pengajar aku kat sini,.. yang paling support adalah my parentes.. hm.. agak gementar lah juga.. aku punya preparation ok lah juga.. banyak soalan yang mencabar.. antaranya yang aku konfius nak jawab adalah ..

" kenapa aku nak tinggalkan alam pengajian aku dekat ilp nih dan terus kerja?"
aku ponh tak taulah.. but alasan yang ok adalah alasan saya hendak membantu keluarga saya.. ISn't it a right answer?? aku konfius lah!.. akyu bagi tau yang "govt job adalah saingan yang sengit.. and never tell them yang aku nak sambung lagi belajar lepas dapat kerja ni.. IF so lah.. ? aku sangat2 konfius lah.. adakah jawapan tu okay.. aku pon tergagap jugak nak jawab after the PRE-Interviewed by En Farizul.. hm.. BTW, nanti kat tempat temuduga tuh nanti aku aklan berjumpa dengan one of my lecturer.. Dia pon dapat jawatan penbantu tadbir nih.. macam saingan yang sangat tinggi.. aku tak taulah samada keputusan yang aku buat nih betul kah tidak.. but?? well.. why i didnt' take it as an experienced for my first interview.. kalau tak dapat maknanya tak dalah rezeki tuh.. kalau dapat.. syukur alhamdulillah lah.. kan?

No comments: