Sunday, May 8, 2011

From Engineer to Gardener





Holla..

merasa kebosanan maklumlah kawan2 aku banyak tak cuti lagi so takleh la hangout.

justeru itu , bagi mengisi masa lapang aku telah mencuba menceburi diri dalam bidang pertanian..

todiah! merasa nak bertani piula.

takpalah..

oh ya dah 3 hari aku punya projek berjalan seperti biasa daripada menebas lalang yang semak di tanh ,

meratakan tanah
'
mebuat batas di tanah

dan memasukkan anak benis ke dalam tanah..

Oh ya.. hari ni keempat2 jenis tanaman talah aku tanam..

tataulah jadi ke tidoknyer at least aku mencuba..

kalau tak nek jugak ingat aku nak tanam bunga atau buah pulak!

aiyoh..

penatnya niks oii memegang cangkul..

feeling2 muskuls sikit..

ha.. innewlah projek aku ..

k lah.. tangan dah kepenatan dek mencangkul kekdahnyaer berhari2 ...

nntyt aku tulis perkembangannya..

Mintak2 lah berhasil titik peluhku ini..


amin>.

Ps. kalau dah jadi leh la aku derma kat jiran2 ka atau mungkin korang pembaca bertuah>?

merasa makan sayyuran free..

**lokasi di rumah kok klang kami sana nuh!

No comments: