Monday, August 15, 2011

apa yang tak kena ni..?

Hari ni merupakan hari yang sangat tegang.!

aku pun tataw la kenapa...

stress bila jadi macam ni..

mana taknya.. lagi 30 minit aku nak p jawab test dgn preparation yang ZERO!

oklah..

start dari pagi tadi..

aku dikejutkan dengan mimpi..

mimpi tentang kematian ibuku..

sukar untuk aku menerima ttg mimpi itu sebab yang aku rasa mmg .. ntah la..

last2 lepas bangun terus aku capai telepon aku dan call mak aku..

first call .. No answer,.

2nd call voice mail..


haty aku makin resah..

last2 mak telefon. berasa lega mendengar suara emak di corong telefon.

aku bertanyakan khabar..

namum emak aku hairan?

dan saat itulah airmataku jatuh berciciran menceritakan peristiwa mimpi aku itu.

mak berpesan.. Lumrah hidup. setiap yang hidup pasti akan mati.
dan adal lagi macam2 pesanan mak..

aku tergamam. mendapat kembali semangat untuk hidup di hari ini..

tapi banyak dugaan hari ni..

Lab electronik 2 aku tak dapat buat.. walhal dah cuba sedaya upaya aku untuk buat..

ini menambahkan stress aku ditambah pula dengan mimpi pagi tadi.

entahlah. apa nak jadi dengan aku ni?

tak pandai2 macam orang lain. namak mudah ja diorang buat.'

takpalah.. aku terpaksa pergi dulu.

nak jawab test Basic COmm Eng yang aku tak sempat nak studi tapi aku kena jugak tulis di bloog ni untuk luahan perasaan terhadpa hari aku yang tegang ni.

okalah. wish me luck!

**aku berharap aku akan berubah menjadi insan yang lebih baik dan soleh satu hari nanti.. insyallah.

No comments: