Sunday, January 11, 2009

Counting down a minutes..

hmm.. sekejap sahaja masa berlalu.. rasa sat aja cuti nih althought it was a 3 weeks divide by 1 week coz had to go for BTN.. Average is 2 weeks only my cuti.. hmm. anyway.. rasa macam best ada macam tak best pun ada.. rasa cam malas saja nak gi balik study. ntahlah.. rasa seronok cuti belum habis lagik. Maybe.. anyway.. before balik nih i need to do semethings yang agak2 bermakna for the content of my cuti agar dapat merasai cuti ini dengan penuh bermakna. anyway,, still got a problem.. i had to reformatted my acer 4530 aspire yang baru beli tak sampai tiga hari sebab tak boleh instaall my tm net streamyx cd.. Os tak support.. Kedai installed yng XP sp3.. so i turn back and install xp sp2.. boleh lak.. tapi timbul masalah lain lak.. I cannot use my wireless.. hate it.. driver problem.. jap gi ingat nak pi kedai tu tanya whats the problem.. hmm.. tu lah.. lepas 1 masalah 1 lagik masalah.. have to pikiaq banyak.. ada laptop jadi masalah.. tak ada laptop pon jadik masalah.. Anyway,, for my first week ni i ingat tak nak bawak lagilah my laptop.. let me survey the condition first dulu.. nnt bila dah bawak laptop nih leh lah i update hari2 since banyak masa.. Hopefully too i will not abaikan my study since this laptop be wift me..

No comments: