Sunday, August 15, 2010

oh tidak! lama sudah tidak berkarya..







urm.
iskh..

salam dear blog..

adush!! sudah lama ya aku tidak menulis di blog ku ini yang sudah usang..

Buat Saudara Afzainizam ,
Terima kasih yang tidak terhingga kerana masih sudi menziarah blog saya yang sudah bersawang ini.dan meniggalkan komen.. Maaf sangat.. kebelakangan ini AMAT sibuk Unimap. tak sempat nak update atau menjengah ke blog ini walau sekejap.


Eh?? apa yang aku nak tulis ini ya..

Pertama sekali.. masih tidak terlambat untuk aku mengucapkan

SELAMAT BERPUASA dan menyambut RAMADAHN AL-Mubarak..

mari kita tinjau apa aktiviti yang aku buat sepanjang tidak bekarya ini..

pada 1 hb ogos
.. telah berlangsungnya Majlis Perasmian Kempen Kibar Jalur Gemilang di Stadium Utama Kangar Perlis.


dan perasmian ni turut dirasmikan oleh TIMBALAN PERDANA MENTERI yang sekarang ni..

Agak meriah dan pengisisn program di sana yang begitu mantap2 sekali..








hoho.. dan part yang paling aku suka adalah part masa Tembakan bunga api yang tak putus2...\\senagat meriah dan juga pameran kereta nmodel2 proton dari awal pengeluaran sampai model yang terkini... dan juga di sit5u ada kereta EV iaitu Model Proton yang dinamakan Electric Vehichle.. pakai kuasa batery jer.. Bagus Proton! ADA JUGA PAMERAN AKROBATIK bermotosikal oleh pasukan tentera.. sangat mendebarkan dan gempak!! baik punya..

oh ya..

apa tugas aku kat sana ya??

apa lagi.. kalau korang tengok live kat TV2 malam tuh mesty ada perasan bendera gergasi yang dinaikkan oleh pelajar2 unimap.

TADA.. aku ada di bawah bendera gergasi tuh..

mesty korang tengok cantik jer kan bendera tuh dari jauh;..

kami2 yang dekat dalam bendera tuih punyalah HAZAB!! panas.. dan berhimpit..

apa2 pon .. itulah komitment aku dan kawan2 unhimap menjayakan program malam tuh..

**Ps, dapat baju free!! heheh...

Oh ya..



Perkara kedua yang paling membuatkan aku BUSY -Sebusynyer adalah..

AKU menjadi Sekretariat Festival Konvokesyen Unimap ke 56..

memang Penat dan menghazabkan..

tapi berbalaoi gak lah tidur lewat danb bangun awal..

dah pon habis Festival tuh.! lega dan baru lah leh study dengan aman..

Aku menjadi Sekretariat Biro Publisiti , promosi dan media..

antara tugas2 aku klat sana daalah apa lagi

SNAP@ gambar banyak2 sepanjang perkara atau aktiviti nyang dijalankan di sana..

oh ya.. inilah tagging aku kat sana..



Bangga siotr dapat berkhidmat untuk UNIMAP..

kalau aku nak ceruata banyak2 pon dah lupa atau pon banyak sangat aktiviti yang dijalankan disana..



apa2 pon aku sellitkan jelah beberapa keping gambar sepanjang di sana..




Tilu Band performs..

With Ahdan Salleh..The Versatile singer..

With Dj Radio. Kak Zura




Thrivalluvar Vizha programme..
waka-waka dancing by skv/..

Sembang sebentar di Konti Perlis.fm


banyak lagi gambar2 sepanjang disana... tak sempat nak upload semua...


oh ya.. belek2 tadi kat Web Mpp Unimap..

hahah..

bangga siot.. report aku ada dalam blog dioranng..

tapi yang ni event masa pra-festival konvokesyen Unimap ke 5..

kalau berminat nak tengok hasil penulisan repot aku leh lah klik kat web ni..


http://mpp-unimap.blogspot.com/2010/07/semarakkan-futsal-sempena-pra.html

oh ya..

oklah..

dah nak masuk waktu berbuka dah n i.. ikutkan hati memang banyak lagi nak upload pic dan tulis entry..

tapi tak sempat dah ..

ok lah.. bye2..

dan SALAM PERPADUAN>>!! SALAM SATU MALAYSIA!!

bye2 blog dan readers esp AFzainizam..!



**Ps.. Cek berjumlah Rm 90 hengget masa aku berkhidmat di Festival tu dah dapat! tapi tak sempat nak upload pic dia.. tertinggal dalam loker di bilik. nnty kalau ajin aku upload gambar tu..

best gak jadik SK-V ni.. dapat elaun topup rm 20 ringgit lagi dan 4 helai baju free..! apa2 pon tak mengharap kan reward.. yang penting pengalaman! itu jer,,


********** Latest Upload..

No comments: