Sunday, October 10, 2010

MAAFKAN KU UNIMAP...

hai blog..

ok .. aku tak sempat nak taip panjang2 ni.. sebenarnya aku dah nak kena pack balik ke Unimap..
mlam ni ada majlis jamuan utuk SKV.. *from my previous post.

actually aku dah balik kelmarinn tapi tak sempat langsung nak menjengah ke blog ni..

sssooorrryyyy..

macamlah .. basuh baju lah , pergi kedai uruskan pasal printer ni.. ish2 baru beli dah nak buat problem.


oklah..

napa aku kata maafkkan ku Unimap..

maffkan kan saya en hallis dan semua lecture yang terlibat.. since dah nak exam tapi au pon tak sempat nak COVER2 balik semua subjek especially subjek en hallis iaitu elektrik..

sangat susah... :(

saya tak tahu sampai bila perjalanan saya dekat Unimap ni...

sampai gread ke atau separuh jalan..

maklumlah aku ni kan budakk yang masuk atas tiket sijil.. so its hard for me to compete with them yang 5678910 a tuh.

but ill keep trying..

.... k lah.. pray for me..


oh ya.. esok adalah tarikh keramat ...

its my MUMs birthday date...

heheh.. esok aku nak balik lagi buat surprise kat beliau...

haahaha... my dad pon dah kirim duit suruh belikan apa2 kat mummya bagi pihak dia..

yess2!


cant wait.. hope t can be a surprise moment to mum..

happy birthday mum.. me love you..

*** ps.. the day after my mum birthday birthdaty mama (foster mum) lak..

ihsk... what a coincidence.. but,, already made a greeting card fo them two.. klah.. chow.. nak blik dah..

bye2...

love you all too readers.. :)

No comments: