Monday, February 16, 2009

Akhirnya keputusan telah diketahui..

m.. sooryylah dah lama tak menghapdate blog kekdahnyer.. Kat sini line wireless kengkadang sengal yang GILBABS.. Ok Lah ,, Setelah election Of MPP telah dilakukan pada pagi tadi and the result has been known.. Memang siayll, aku dapat Undian untok menjadi MPP.. hish,, aku takleh lah nak jadi orang gila kuasa nih sebab banyak tanggungjawab yang diberi and aku takle nak terima tanggungjawab tersebut.. Aku tak suka lah sebab aku bukannya dari kalangan budak2 yang terampil . mencikk.. Hm,, lastly,, banyak yang berlaku ,, i was being a heters , a lovers ang memacam.. Macam2 gaklah experience yang aku dapat last2 nih.. Anyway,, banyak blog yang tertangguh sebab kekangan masa.. Tengoklah kalau sempat nanti aku upload lagi post/..

No comments: