Monday, February 23, 2009

Mesyuarat MPP Ke-1 dan Sesi Photography.. sO pREttY sUCKs!!

Huh.. Letihnya Hari ni ..Dahlah pagi tadi asssembly bagai2 dan lambat.. Sesi perlantikan di depan owang ramai.. MAlulah gi depan amik surat perlantikan pagi tadi.. Aku nih tak LAYAK lah nak terima anugerah sehebat itu. Huhu.. Mencikk.. Dahlah barisan MPP kena dok depan.. Memang lah sakit lutut tunggu semu abis cakap.. But,, It okay.. Luckily i Got The position as the Beuro Technical and cultured.. memang its quite letihlah.. But,, ada gak benefits dia.. Aku boleh dok kat belakang pentas. Tak payah dah dok kat depan.. Memang tak suka.. Anyway.. Tadi Meeting With Pengarah, And bagai22.. memang lah melemahkan.. Tambah ada sorang biro tuh walau bukan President tapi mak aih.. komen2 bagai mengalahkan tokeh.. Aku tak au kata apa,, Siap bagi pesanan penaja lagih.. tu yang tak ntahan tuh,, Tambah2 kena dengan aku.. Anyway,, i have my own style lah.. Tak payah lah nak sibok nasihat kan orang jadi Role Model lah.. Pe kebendalah.. I Hate it.. Anyway,, 4 get about that jerk tuh... After the meeting.. Balik rest2 jap kat bilik and jawab test walau tak baca pon semalam .. and 3.30 pm we.ve eengoing to Studio Gambar.. Part nih yang i suka.. Pose2 bagai model.. haha.. Kelas gituh.. But tadik tak boleh lah.. Kena gambar yang sesuaiw.. temanya.. kenalah buat muka series.. pakai tuxedo lah.. hm.. janji photoshoootinglahkan..letih.. huhu.. haha.... macam2 kat sana... Anyway.. I hate this part of being MPP.. Aku TAk Sukalah.. Banyak tugas.. aku mencikk dengan semua ini.. anyway,, harap2 adalh orang tolong2 aku.. aku ni dahlah tengah pressure skunk ni.. and fell a dizzy now.. macam2 lam otak nih...amanat palahotak lah.. pekebendalah.. janji aku buat cara aku sendiri.. nak lebih2 komen2 lebih.. Jadiklah sendirik.. Ganti tempat aku pon tak pa.. Aku tak kisah..

ps= agak geram jugalah dekat sorang nih.. Lets See??

No comments: