Thursday, July 1, 2010

Counting days..

hey bloggers!

*long sigh! huh....

actually i don know what did im feeling about..

ned more morale support from my friend and my family..

oka..

here i have some bad news..

this early morning visiting aishah home..

the BAD news was .. Our BEST Friend mom's has passed away yesterday at Hospital Tuanku Fauziah KAngar,,

Actually, her mums sick for about 3 weeks already..

since i dont have any much time and effort to have visiting her mum at the hospital..

tup2..! heard the BAd NEws that her mum PAssed away..

a very condolences to AIshah and her famaily...



pray for the Late .. AL-FAtihah.. MAy GOD blessed her mum soul..

okalah..

after back from the mourning house..

me and arief going to KOK KLANG..

my future new family house..

so, sajalah sambung2 mengecat sikit2 sambung mengecat dan mengemas segala2 peralatan mengecat.

maklum sajalah.. aku takkan ke sana untuk mengecat lagi dah.

yerlah..

lagi 2 hari jer counting days nak daftar aku dekat unimap..

perasaan yang sangat takut althought im 20 kayh..

bukan lepasan spm lagi dah..

oklah.. lepas balik mengecat with my buddy..

teruslah jalan dan menuju ke KEDAI POKOK GETAH. located betul2 depan kampus tetap UNIMAP.

and having NASI GORENG and MILO AIs..

yummy..

balik tuh terasa sangat bosan dan ..

"why not we're making some UNPLANNED ideas..

ideanya nak pergi mandi di BUKIT JERNEH..

what!!


dahla towel pon tak bawak..

apa lagi..

we/re just proceed with this crazy idea..

terasa sangat best bila menghabiskan masa atau sisa baki masa yang tinggal sebelum aku masuk mendaftar..

:(

oklah..

apa aku nak tulis lagi ni ya??

preparation aku nak masuk tak cukup lagi..

kelengkapan pon tak beli lagi.

esok2 lah nak pergi cari DUTI SETEM la.. stokin2 apa2 yang patut..

sekranag ni pon kekdahnyer menaip entry di Azleena KAfe dekat repoh sambil masing2 bawak lappy..

rasa sangat sayang nak tinggal kawan2 , suasana kat sini..

but?

demi nak further study aku terpaksa korbankan.. ^^*padahal nak study dekat PERLIS saja** menggelabah betulkan aku ni!

apa2 la..


aku pon tatau la apa yang aku bebelkan ni..

baca sajalah.. :) celaru sangat..

oklah..

apapapon.. my wish to Aishah..

Kuatkan semangat! kalau rindu kat mak sedkahkan la SUrah dan baca yasin..
insyallah.. itu sajalah pengubat rindu,.


oklah..

sekian saja aku membebel ni..

daa.. NYte,!!

adios!

** duit kertas takder langsung dalam wallet aku.. hanya ad duit syilling ni..
harap2 cukuplah ntoj TEH AIS ni... heheh..

besok baru nak gi atm.. malas nak gi memalam ni..

No comments: