Tuesday, June 29, 2010

Its a miracle.

hey readers..

Sooryyer lama tak update,..

bukan ap.. nak membiasakan diri sebelum aku masuk study ni..

dalam otak.. dalam minda..

bnayak sangat nak tulis,..

tapoi takpela,.

aku tulis sekadar yang mampu..


oh ya.. lagi 4 hari jer aku nak DAFTAR dekat UNIMAP..

so. i will be missing u my blog, folloewrs and alll of the memories that i left here..

maklumlah.. aku ni kan homsick jer..

and terasa sangat since AMEER dah menyambung study beliau di IKM Beseri..

only left me , Pa teh and NAzrin..

and the happiness and joyness liek before has fade away..

tataulah apa akan jadi nanty?

was hoping the Good2 things happen only..

Preparation aku hampeh la sangat..

baru 40% jer persediaan diri aku..

Fizikal dan mental jangan cakaplah.. mana dengan nak mengharungi detik2 orientasi lagi la..

hish!!
pening2..

oklah..
apa yang miracle nyer yer??

kan beberapa hari sebelum ni (previous entry) aku cakap Lappy abang aku ROSAK kan Motherboard dia..

last2 tadi sajalah aku godek2..

Bogel2 kan casing dia dan pasnag balik..

try2 on tetap tak boleh gak..

last2 aku cuba dengan GIGIHnye ulang balik on lima namploh kali..

sambil2 tungang tungging Acer Aspire 4520 miliknyer ituh..

tup2 cak!!

leh dah guna..

hahahah.. sangat terkejut..

last2 aku cuba on ..

yah.. TILL now..

takder padam2 lagi..

and i was hoping so and soo on forever..

THANKS GOD! ^^Berkat kuasanya juga^^

so..

tak bagitau lagi abang.. nnty saja2 nak buat surprise kat dier..

oh ya..

toomorow planning nak bank in DUIT YURAN UNIMap ku di BAnk Muamalat..

costing me RM 1298... :(

peritnyer.,.

so.. lepas2 tuh ingat nak ajak arief going to movies at JITRA..

since bosan and nak tengok movie baru..

lepas ni takleh spend masa dgn beliau dah..

:(

apa2 pon.. wish me lucks there..

k lah..

nak sambung godek2 lappy dia ni..

*including gambar2 aku pose ANNOYING pon dia simpan..??
macam na la leh ada lam lappy dia..

chow and gudnite..

PS: adalah jiran aku ni.. Kuat sangat propah sana sini.. tak tahan aku mendengar propahannye yang suka dok cakap NAIK sangat. layan ajala.

*my parents esp mum tengah sangat2 berjimat.. maklumlah money crisis skunk.. Lovely WIRA Aeroback tuh tetiber rosak.. pity him.! sesak bulan ni.. mana dengan rumah la..
Serabut pikir.. apa yang pentinga ku pikir bout myself ja.. lain2 let them handle it.

** MACR dah ke IKM. b4 he leave. he has joined the lorong 11 group which means im afraid of them giving such bad influenced to him. harap2 lepas ni he will be as he is.no more joining the Lorong 11 group..

No comments: