Friday, June 11, 2010

Soory blog

yer..

im sorry..

dah 2 hari tak hapdate..

alkisahnyer bz sangat..

plus2 entahlah..

rasa malasa sangat.. entahlah..

seraboot!

perkara Bz ..\

-Kenduri Umah Cik LAn. my neighbour.. jadik tukang angkat khemah yang gedabak tuh dengan brg2 kenduri lain,.

- laptop mai carik aku dalam 2 3 bijik..hish.. daghlah mai silih berganti.. tetiberlak kan musim.. ingat kt umah leh relak.. kna gak kerja..apa lagi.. buat upah format la..

- sepanjang cuti ni kenduri.memenuhi jemputan kenduri kendara..

- nak buat preparation aku nak masuk ni..
mana dengan medical checkup la. segal2 bagai..

- kes moto fx aku ni yang masih menjadi tanda tanya.. nak juai atau tidak..

arghhh!

memacam lagi lah..

tgk2 la..

besok aku datang mood aku hapdate..

k la..

bye.

1 comment:

Afzainizam said...

Untuk tatapan sahabat semua
WELCOME.WORLDCUP  
╔══╦══╗╔╦══╗  
╚═╗║╔╗║║║╔╗║    
╔═╝║║║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║╚╝║    
╚══╩══╝╚╩══╝
SAY.NO.JUDI.BOLA
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam lama betul tak ziarah cozz ade buzzy sikit lah maaf ye lambat sampai blog kamu ye…

tak ape aku menunggu ko mengupdate blog ko ni