Tuesday, June 1, 2010

Penganggur terhormat..

salam..

ini adalah entry yang should b posted yesterday..

apakan dayanaya.. aku tertidur and terjaga lak kul 3.00 pagi..

hati malas nak mengupdate kerana sangat2 mengantok..

hehe..

so,,

yesterday..

bangun seawal 6.oo pagi..

mum asked to helped her photocopier of Manja exam question.,.,

so, aku pon bangun dan membuatkannya.. *anak yang baik.!

lepas2 tuh solat subuh and aku terus mnghadap komputer lah..

main facbook lah.. bukak lelagu and segalanya.

terasa cam malasn ank sambung tidur balik..

so, dalam kul 8.00 pagi aku pon memujlakan operasi..

yerlah start lah membasuh pakaian.

then . kemas2 bilik aku nih yang semak sejak ditinggalkan..

*kemas ni bermotif tau tak.. hikhik.

lepas kemas2 dalam kul 10.00 pgi..

then , aku memulakan projek aku ni lah.

yer.. project apa ya?

mcm ni. kat jom heboh baru2 ni aku ada beli satu wall sticker tau kat sana..\

so, hajat di hati nak applykan lah wall sticker tuhy dalam bilik..

lepas dah siap2 kemas ..

aku pon mulalah pelekat satu2 persatu gambar tuh..

ikut kreativiti tau.

tada.. pastuh siaplah..


*imej tak klear. Cikai phone only.
tada..

ini wall sticker yang di beli itu....

kena pelekat sendiri tu yang best..

ala.. sekarang banyak dah dijual..

yang ni aku beli costing me rm 4 only.

so. dah c antik dah dinding aku yang plain selama ini.

lepas2 tuh aku gi kemas dekat ruang tamu jap..

sapu2 susun sikit2 jer.

baru aku sidiai baju yang dibasuh tadi.

JAdiknyter. sekarang baru boleh mandi.. really2 made me sweat lah hari ni.

mandi and have mee goreng yang mak tinggalkan sebelum pergi kerja.

so, aku mainlah facebook lah.. chat jap..

then aku terlelapp sampai kul 3 .. hahah..

okyah..

bangun then aku gi tengok tv jap.

tengok cerita AALIA..

best gak lah,.

tengok lak cerita2 lain sampai kul 5.00 aku masuk bilik.

on9 lagik..

then , mak balik ajak pergi kenduri dekat jitra..

so, aku malas la nak gi sebab dah besau2 ni malas nak ikut tambahan lak dah lewat petang cam ni.

Bosan gila dok kat umah!~

aku keluar jap..

tengok neighbourhood buddyy..

takderla lak yang lepak2 sembang..

last2 aku g kel salah sebuah rumah my neighbourhood buddy..

Rumah pak teh and nazrin.

terkejeut tengok depa dok membuta..

last2 aku duduk jap di ruang tamu and tengok memasing baru nak bangun setelah dikejutklan oleh thier mum.

saja ja.. sembang mengarots2.. merapu.. dah bosan sangat aku dok di nrumah hari ni.

sampoi2 kul 7.30 mlm aku lepak rumah diorang..

then baru aku balik rumah..

mandi2 and duduk jap kat ruang tamu.

sambil mentekedarah keropok kentang Jacker yang aku beli kat Jom heboh.

malas nak keluar lah beli makanan.

hujan sama..

then ,. kul 9,30 cam tuh.. mak pon balik..

aku lepak2 jap..

sembang2 jap.

then aku masuk bilik..

kutip segala kafe yang telah dimasak..

main facebook..

baca berita lah.

sampai kul 11 mlm tetiber..


..... TUT.....

aku tertidur.. haha.. dahlah dengan lappy aku terbukak..

then , aku terbangun kul 3 pagi..

mata dengan mengatuknyer.. terus tutup2 lappy aku dan terus tidur...

so. inilah entry yang patutnyer dipost semalam..

oklah..

bye2.

** Today.
PAgi tadi Arief called. askeng me for IC,
katanya nak check Adtec.
last2 tak dapat gak2. aku dan dia.. nak buat macam na.. takd er rezeki lah..

No comments: