Monday, May 31, 2010

The Last day..

hahah..

yiha..

today is the last day im working at the Compuland centre.

what do i fell now?

of coz la heppy..

why?

malaslah nak cakap masalah dalaman.. and yang penting aku dah bebas..

so?

dapat gaji hari ni..

then,

ah. tak da apalah.

... ... ... ... ...

hello, meet again?

so, what do i gonna write on this entry ,

just a usual but a lil bit diiferent lah.

yah.. why?

this is the last day me working at there..

so wake up at 9.oo a.m.

mandi dan segalanya..

so, going to work lah..

sesampai sahaja di sana..

terus aku mebeli barang2 ya ng aku poinjam..

yerlah, the past modem aku pinjam tuh..

beli lah. malas nak pinjam sebab dah tak kerja..

then aku amik dvd kosong 100 keping..

hahah..

total prce . Modem and dvdr tu just costing me rm 150 jerw.

so, dah takderlah debt2 aku kat compuland.

then , naik ats..

terus buat service and repair buat kali terakhir..

*sebak dowh.. But how come!

lega tak yah handle dah kes2 teruk2..

so, just like ordinary days..

hafiz pon akan tamat kontrak L.I dia this friday.

so, takdalah rasa2 apa pon.

then , lunch Fyda and Shita asked me for lunch..

so, akau pon setuju lah..

we all lunch dekat Medan Selera kangar.

My treats okayh..

lepas2 makan aku pon balik ke compuland..

buat segala2 kerja.


sampai kul 8.00 pm.

waktu bersejarah..

aku buat kali terakhirnya meninggalkan perkarangan compuland setelah punch card buat kali terakhirnye..

balik2 rumah..

hujan pon mengiringi sepanjang perjalanj aku..

tetapi HATI aku tidak hujan.

kerana.. tak sangggup menerima ketidak adilan..

*ops! pecah rahsia..

bali2k umah..

anisa was gasping on me.

haha.. aku dukung dia masuk rumah.

then . main2 jap dengan dia.

aku pi mandi and makan..

so, takda apalah sangat malam ni punya aktiviti..

since hujan..

cuma aku ke umah ameer saja menginstall skype..


pastuh balik umah.

bukak FB and blogger..

tetengah sedap dok layan. line internet SHIYAL sangat..

tertiber boleh dok dsconnected banyak kali..

sampai geram aku..

skejap2 putus..

apehal ni TM net ha?!

last2 reset modem aper..

config lain modem aku , router aku..

boleh kejap..

pastuh disconnetted.

last2..

biar jap 20 minit so sekarang baru okeyh.

tapi kekadang putus jugak..

tak pasti masalah apa ni..

aku rasa line problem ni.

bukan modem aku atau apa..

ishk2>!

komon! tm net. do somthings.

so..

terus aku bukak2 cepat blog ini and aku update entry kali ni./.

k lah..

Otak pon dah jammed tengok keadaan bilik aku ni yang semak dan ditambah lak amsalh internet ni..

k lah..

gudnyte..

bye2~

No comments: