Saturday, May 22, 2010

Goyang kaki sajork.!

huh.. bestnyer kerja hari ni..

napa ya?

tak buat apa pon sampai kul 5.00 tadi..

aku just goyang kaki sambil layang youtube lah , mudah lah , forum2 lah..

macam2..

cuma petang agak kalut sikit pasal baru nak hantar repair..

last2 setel gak semua sebelum balik tadi.

..

so, bangun kul 9.15 pagi..

dikejutkan oleh mak.

then , terus mandi and going to work..

planning of having bfast first made by mum but i got no appetite in such that early morning..

pergi kerja..

mengarut saja duit masuk macam biasa..

so, balik kul 8 .00 mlm tadi..

drop bya at Aneka while.

buying pendarflour lamp and starter..

costing me rm 5.70 only..

then , going back..

rushing and solving this lamp problem..

all i can say.>!

BODOH SANGAT SAPA YANG BUAT PEMASANGAN LAMPU PENDARFLOUR dalam bilik aku ni..

Macam setan!

mau tak geram aku..

sentuh jer nak tukar lampu tu.. alih2 titiber lak jatuh lampu tu dengan sendirik nyer..

sial sapa yang pasang halabalal macam ni kat dalam bilik aku,,

maunya aku tak marah..

benda yang setel 5 minit jadik sejam..

sampai lenguh tangan aku nak menongkat lampu tuh..

dahlah berdirik atas tangga kayu yang one side only tuh..

then , lepas mandi peluh buat semua tu baru aku gi mandi.,.

then , makan sambil tengok cerekarama Perigi Kontang..

role played by Fasha Sandah.

sambil tuh laundry baju aku kat mesin separa auto tu..

siap semua.. and cerita tu pon dah habes,

masuk bilik..

managing Cafe world jap.. visit semua neighbour and giving them spice.

baru aku proceed on doing this entry..

k lah,..,

bye..

and good nyte..

* yuhu.. yes! besok cuti!~

No comments: