Tuesday, May 11, 2010

Today's matter.

hahaoo..

cant be long here coz need to sleep early tomolow...

got the interview to ADTEC tommorow.

so,

as today entry was..

OH NO! my motor make trouble again.

this early morning , the back tyre of my bikes falattened itself..

ah.. lepas tayar depan semalam tayar belakang pulak buat hal..

doesn'nt make sense lah!

so, as i wake up at 9.35 a.m.

kelangkabut lah siap seab dah lewat..


tup2 lak.. tayar motor lak pancat.

ingat nak tuang kerja hari ni but?

malaslah.

so , lepas mandi aku terus start engine kereta wira then terus menuju ke tempat kerja,

after punch my card naik atas jap..

tak da kerja..

turun jap gi bayar bill streamyx..

lepas tuh aku naik balik atas mak call.. suruh bawak kereta ke savecost kangar..

tengok about that signal lamp promblem. it wont blinkQ!

then , after gi ke savecost. that stupid pomen yang muka macam ikan cencaru tuh terus suruh aku procedd ke Seriab..

buat wiring lain.

padahal dia tak check pon.. according to mum, she said it was wayar yang longgar ja.

just peketatkan..

a'hh.. biarlah..

terus drive home then bawak motorku yang pancat itu ke Workshop pak din..

then , tunggu2 baru siap motor aku.

lepas dah siap tuh aku balik jap. printout surat interview to ADTEC tomolow.

then pergi ke tempat kerja..

then , telling boss im taking leaves tomolow as to attend to the interview tomorrow..

Boos keep grumbling it self pasal ada staff amik cuti gak besok.

wut the he;;! aku tak penah amik cuti lagi ya selama aku kerja kat situ.

then , naik atas.. selesaikan cpu2 service tuh at 2.00pm
aku balik..

Balik teruslah.,. bgtau kat hafiz aku nak kena buat pengesahan segala bagai then mintak tolong punch kan card aku.

so, balik rumah, makan tengha hari (singgah beli depan hopsital dekat kedai kuih tu)


kul 2.30. aku letih ngantok..

masuk bilik then tidur jap..

kul 4.00 aku bangun dan tegok cerita AALIA dekat astroi Prima tuh/..

4.30 pm.

aku call arief.. bagitau nak gi buat 2 study2 sikiet pasal interview tomolow.

after that, aku gi umah dia..

belek2 sikit2 main ja banyak/.!

dan kul 7. pm. aku balik umah.. singgah to LATE PAK ALI shop managing by his son.

beli aiskrim kon rm 1.00 and sort of candy balik umah.

then , anisa approaching me.

haha.. bawk dia keluar jalan2 jap kat taman baru naik motor kul 7.30 ,, aku balik umah..

mandi on lappy..

main kafe world.

pastuh makan nasik..

then masuk bilik. merapu2 jap..
then keluar gi gosok baju2 nak pakai besok.

so. k lah,..

nak siap2 sijil jap.

k .. bye..!

** Takutnya nak gi interview sok. Satu apa pon tak sempat nak kaver2 balik.. hahah.. last minit ginilah jadiknya. Adtec KULIm! wait 4 me tomoloW!

No comments: