Thursday, May 27, 2010

let passed be a history.

so, why a?

dunnow la.. sometimes when i just flashback about my previous leife..

esp masa zaman sekolah rendah..

memang aku sedih bila mengenangkan that aour PREVIOUS PAST BUDDY in primary school like just away from myself..

susah nak jalinkan balik persahabatan seperti masa zaman sekolah rendah dulu..

bila masing2 mengubah haluan , cara hidup , pergaulan..

sukar nak dapat balik semua benda2 tuh..

cuma kenangan bersama mereka dapat menjadi rujukan terindah semasa mengimbau kenangan silam..

ishk!2.. napa aku tulis semua ni..

...... .... ...

okayh , aku dah balik...

apak khabar semua redaers sekalian..

apa story aku ntok hari ni??

tak der lah apa yang special sangat..

just in normal routine..

so , back home at 8.00pm.

so , balik2 terus mandi..

then bukak FB..

terbaca dekat salah satu status about my neighbour buddy..

he just got an offer to Politeknik..

in mechatronics..

but In Port Dickson

terus terdetik..

macam na dengan aku..

terus check2 dekat web poli..

yes2!!

aku dapat Diploma in NEtworking but dekat Politeknik Arau..

*orang perlis cakap.. Dekat choih je..

so, not decided yet whethere want to go or not..

have my dinner first.

then colling lah si ameer tuh..

say my congrats to him.

then , ckapa nak jumpa dia..

kat depan rumah..

terus lah aku ni ke rumah beliau..

masa keluar rumah tu aku tengok.. APAHAL BANYAK SANGAT UNKNOWN BOY lepak dekat depan umah si Pak teh and NAzrin..

then kat umah ameer ada 2 orang dok tunggu.. (yang nih muka kekwat nampak sombong sangat.Macam tengok aku ni criminals)

aku dengan muka yang curius nyer terus masuk ke rumah amer..

ketuk2 pintu..

disapa oleh adik si meer ni.. siti.

so ,a ku masuk lah dalam rumah (dah biasa)

tanya mana si ameer ni..

then , ameer mama just said dia keluar.. jap ja pa mik sapa ntah kat Stesyen Bas.

so, aku tunggulah si ameer..

last2 sembang2 punya sembang. with ameer parents..

pasal the offer yang ameer dapat ni..

pro and contra..

last2 kul 10.30 dah..

ameer lak lepak kat depan umah dia dengan 2 ekor yangs sengal tuh..

so, aku pon nak balik lah..

terpaksa lah passed by that two..

*nampak sangat kata sombong 2 ekor ni..

ameer tegur aku.,.

and he juast macam nak ajak aku sembang kat situ tanya pasal his offer to Poli Pd lah and hw to print to a passsport picture format la..

then , aku jawab2 terus lah jalan balik..

bukan apa.niat si ameer ni baik ank ajak aku beramai dengan 2 hekor ni.. tapi sorrylah..

tak da mood.. macam tak masuk ja kalau aku dengan diorang

malas nak sembang dengan diorang pasal muka cam bajingan dah 2 hekor tu..

so ,masuk jap..

sembang dengan mak..

ah.. Tak syok langsung..!

mak tak bagi tumpuan nak sembang dengan aku..

sembang pon ala kadar ja.. macam tak selesa ja dia nak sembang dengan aku..

bukan paa.. saja la nak sembang pasal isu2 cat rumah baru kitaorang.. keler2 la..

macam tak amik port ja mak aku ni..

so , aku malas la nak sembang..

tak syok org tak layan aku masuk bilik.

lantaklah apa berlaku kat luar..

dengar jugak mak panggil2 aku..

aku layan tak layan ja.. sekejap ya sekjap sepi.

malas la..

buat apa..

so..

aku masuk bilik..

main fb.

then blogwalking kat orang lain.. terus tulis pasal entry kali ni/..

k lah..

nyet..

and bye..

* ahh.. bosan sangat..

semua macam tak suka aku..

baik aku tidur baik.

No comments: