Tuesday, May 18, 2010

hari yang malang

ahh..

serabutnya pala..

habis data2 dlam external aku yang 320 gb.!

dahla penuh data dalam tuh.(data copy dari kastemer) Movies and software la yang banyak.

tup tap ilang macam tu ja..

tetiberlak ext disk tuh nak short sendirik sampai habes data2 aku nak kena format,

*ahh naseb yang ext hdd pinjam. tapi data dalamtu sapa nak ganti balik.! tak guna betul hdd tu.
Siyal!

.. .. .. .. ..

ok.. as today i just woke up at 9.15 a.m

and mandi2 dan terus pergi kerja.

oh ya. today not much happen as the BIG case im handled about is done..

lega nya pala otak aku.. tapi kes ext hdd aku lak ni tetiber lak..

baru jer jadik masa aku tengah transfer data dr desktop umah ke ext hdd tu..

ahh.. godek2 sana sini..

last2.. nnt lah pkir jalan lain.

so, today tak der pa kerja sangat just dapat order yang macam tak betul..

yerlah.. since too many bosses here bossy around..

sorang bagi mcm ni.. sorang lak bagi macam ni..

yang nak poening dan letih spa lagi..

Akulah!

ishk2.. takper..

end of this months siap la..

say goodbye and i can rest at home lah..

tak payah pikir pasal serabut ni..

oh ya.

tday lepas balik kerja. mak ajak keluar.

me driving her kancil to bought some present for MANJA teachers .

yerlah.. kan sekrang hari guru.. so as a little appreciatetion towards teacher. mums buying that gift lah..

so after turning around at kangar , me dropped while at Medan Kangar for my dinner..

yah.. very cheap sangat nasi paprik dia.. dahlah banyak ramuan dalamkuah paprik dia..

only cost me rm 3. sahaja..

memang puas hati..

balik umah tuh terus setel semua2 gift2 for manja and masuk bilik..

and about sejam setengah aku perosoh ext hdd tu..

last2 rest jap.. and tulis blog ni/..
k lah..

nak cuba recover balik data..

mana tau kot2 dapat..

nyte..

bye!

No comments: