Tuesday, May 25, 2010

ok sudahh.

hai..

meet again..

kenapa ya?

apa yang berlaku semalam..?

entahlah..

aku tak da mood lah..

stress sangat semalam..

btw , its all healed by today..

dah setel segala masalah..

lain kali ingat.. kena tanya pendapat orang dulu sebelum membuat sesuatu tindakan yang sukar dan berisiko..

k lah.. tak da apa..

just my mood come back..

* kau tau semalam aku tak hadap langsung makan malam tapi kali ni aku ganti dengan 2 mangkuk penuh Bihun tumis yang mak buat tadi.. sampai habes..

so, today as usual la..

napa aku tah tetiber leh terjaga kul 8 pagi and i thought i was late..

hik2..

last2 sambung balik lah..

sampai kul 8.45 pg baru aku bangun dan mandi..

menjengah ke dapur..

nasi goreng + telur dadar..

but., hampa..

im losing my temptation dis monink..

then proceed to work..

punch as usual..

so, hari ni kerja?>

ada lah..

CPu dan juga ragam kastemer yang sundal..

tetiber call marah2 kata lambata buat cpu dia padahal cpu dia tuh baru ja sampai 3 jam cenggitu..

what do u expect from me ha??

Superman ka?

ching!! magic.. dah siap pon..

siap boleh speaking2 dengan aku..

aku pon speaking l;ah balik..

tak puas hati mintak aku sambung call dia ke tecnician lain..

last2 aku pas la..

nyesal layan kastemer macam tuh..

som, reini balik kul 8 mlm cam biasa .


then , im fasebuking myself, blogwalking jap2 merata2..

then aku main kafe world..

oh yah . had my dinner with mum Bihun tumis..

habes licin aku kerjakan..

so. masuk bilik..

then aku tulis blog ni..

tiada lagi serabut di kepala ni..

just a lil bit of worried in my head ni..

tu ja..
..

k lah.,.

nak out dulu,,

bye2,,,

and GOOD night,,

** macam mana ni , 6/6/2010 ni member ada buat reunion nak pi umah cikgu azura..(our pgm ex teacher kat teknik kangar..

clash date lak dengan

Kenduri kahwin Anak Maklong (arief) at the same date..

ishk2...

susahnye nak pilih....

No comments: