Saturday, June 12, 2010

banyaknyer jemputan kenduri..

hye.. welcoomed back BLOGGers!

so. as today aku bangun kul 12.30 p.,m.. hahahah..

so, bangun pon dikejutkan oleh mak untuk pergi memenuhi jemputa kenduri...

yerlah..

hari ni saja ada jemputan kenduri sebnayak 5 tempat!

ishk2.

tak tergamak perot aku nak memakannya..

so, bertolak pergi ke kenduri di rumah pertama..

lauknya cukup mewah..

briyani.. ayam golek, laksa, , daging and so on!

so aku pon apa lagi..

kaver2 balik la yang breakfast aku atk maakn tuh..

last2 aku akhrini dgn semangkuk laksa and rojak!..

pastuh ada Tok Wan juai ais krim calet lak..

apa lagi.. Balun gak ais krim tuh..

so satu family ke kenduri d rumah kedua..

lauknya ala2 soimple..

Jeli goreng, gulai daginf cam tuh ja..

aku pon dengan sengkakknya amik laksa saja..

habes melantak ke rumah kenduri ke tiga..

kebetulan dekat dgn umah adik beradik sebelah mak aku..

aku pon,. cannot go lah..

last2 aku stayed dekat rumah sedara tuh and biarkan my parents ke kenduri tuh.. (dlm kg yang sama)

so, after tu balik umah..

tak nak gi dah kenduri yang keempat..

parking keta citra tuh and my parents go themself jer.. p sua2 muka ja..

aku lak duduk rumah..


++ kenduri umah syazreena.. (old school friend) kenduri abang dia kawen..
aku tak gi jugak.. sangat talk larat dan kenyang!

last2 kul 6 camtuh mak balik bawak balik cekodok and jejemput!

makan lagi..

kul 7 kuar jap gi sembang dgn amer..

diorang ajak aku tengok bola malam ni..

so,, kul 10.mlm. kami pon bertolak ke Burger Kafe..

orang sangatlah crowded..

nak tgk game Arg vs NGr

sa.. dapat meja bar mini jer..

order2..

makanna pon sampai..

melahap sambiul layan bola dgn meber2.

kul 12.00 a,m

mencanak balik umah..

sok pagi diorang ajak KNVOI BELIA CEGAH JENAYAH dekat DATARAN 350.

nak join la..

so.. k la,..

nak tidur dulu..

kul 8.00 a.m sok nak kena daftar dah ntok konvoi tuh.

harap2 me have a fun riding with the konvoi la.!

k.. nyte. bye..


*sempat lagi celah2 petang tuh format laptop sebijik.sampai terlelap pasal kekenyangan!

No comments: