Monday, June 14, 2010

Perginya FX110







salam..

dear blog..

currently mood is down..

kenapa?

rupanya hari semalam adalah hari terakhir baiku untuk bersama my FX 110 KCL 4239

dan entry ini dibuat ketika minda masih memikirkanmu.

kenapa?

banyak kenangan pahit dan manis telah kita lalui bersama..



terlalu sukar melupkanmu,,!

so, bangun pagi kul 11. pagi.

kulihat tiada lagi kelibat fx110 ku di garaj.

akhirnya tgh hari tadi ianya digantikan dengan MONSTER..!

aku tetap tidak suka akan MONSTER ini.

bagiku fx110 sudah memadai.

terus its turns me down!

lantas aku takda mood and aku tak cakap dengan orang..

(mine kaler hitam pakai kong) not like picture.

apa nak buat?

pakai ja la..

tunggu harilah aku nak cederakan motor ni.!

bagi full throttle sepanjang masa.

panas sangat sebab TAK SUKA!

sebab?

aku request jangan beli lagi new bikes for me.

1. aku masih saygkan fx110.

2. kena kucai dgn member2 aku pasai design dia over sangat!

last2 aku masuk bilik dan menyepi sendirian..

tak tau nak kata apa dah.

DAD'S has make an action.

jadiknyer..

petang tadik syamir call..

request nak amik balik lappy dia yang baru aku format tuh..

as a treats..

dia belanja kau makan dekat RFC dekat seriab tuh,,

yang baru bukak..

since it new..

banyak menu yang NO AVAIL!

kami just order Snack Plate yang macam KFC tuh.

air lak hanya a da 3 jenis!

amik blackurent je..

lepas melantak.

syamir hantaq aku balik pasal aku tak da mood nak naik MONsTER tuh.

tompang syamir car.

magrib lak hujan.

my neighbour buddy asyik tanya aku pasal motor ni.

aku cakap.

its not mine !

its belong tu my dad.!

aku hanya ada FX110 saja..



oh my fx 110..*feeling2 mimpi fx110 malam ni.

oklah..!

gudnite and bye>.!

** pity ANISA,, aku takda mood.. so aku cam layan tak layan ja dia..
sangat2 kesian..






sorry dear,, nnt kita jalan2 yer.!

No comments: