Saturday, June 5, 2010

Alkisahnyer di HAri Sabtu.

alahai..

aku ni kalau tidur tak hengat dunia..

Hari ni aku hentam tidur sampai pukul 12.00 tgh hari..

sambung pulak sampai pukul 2.00..

apa nak jadi dengan aku ni..

.. ... ... ... ..

Salam to all the readers!

hari sabtu hari ni takdalah apa sangat yang special..

cuma part aku terbanyak tidur saja..

so, hari ini ingat dapat la buat urusan motor tuh..

last2 semua kedai cuti..

what dey said.. Hari Agong? dunnowlah..

yang tahu semua kedai cuti hari ni.

nampaknya hajat dah tertangguh.

:(

so, hari ni aku banyak main game saja (secara LAN) dengan adik aku.



main serious sam 2. hahah..

ketagih gila main game tuh.

sedar2 dah pukul 5 ptg.

so , mak ajak semua ke rumah tok di Bukit keteri.

almaklumlah, dah lama tidak menjenguk my tok..

sajaja.

as reached there, salam2 and tnay khabar.

Tok and Cik TA (adik abah) who live together were suffering from skin itchiness lah.

tak tau sangat.

tengok kesian tgk diorang merah2 garuk..

ada bintik2 merah..

redha ja lah.. macam2 ubat dah try.

last2 kul 7 mlm kami balik.

and lepak2 lah dengan family.

and have the dinner.

lauk tgh hari tadi ja.

so, makan2 and aku masuk bilik dah habeskan masa dengan bermain FAcebook dan game lagi..

Oh tidak..

suddenly kul 12.00 a.m.

arep come with azri.

asking me out for minum2 and lepak2..

tetiber lak hujan sangat dengan lebatnye..

then ,. mum gives green llight to use Wira Cars ,.

so, gerak2 tak tau nak p mana.

last2 turun dekat D'Irfan Corner.

just ordering air ja..

sambil sembang2..

and last2 kul 1.00 a.m.

kami pon pulang dan hujan yang lebat tadi dah berhenti..

aku terus kunci pagar and masuk bilik ..

kuitip kafe and main FB jap..

then going to this entry,.,

k lah.

GTG..

nyte and bye..

** alahai!, sok reunion tak jadi lah.. sedih sangat,.
memacam kekangan yang timbul plus tak mendapat sambutan sangat,

3 comments:

shUhashUhi said...

s0k j0m g SR kangar..

zsidentity said...

sok tu kul berapa cik shuha shuhi??

shUhashUhi said...

petang lah k0t...huhu..tp xtau la jd ke x sbb keta myvi tuh kena g servis..dah byk km dia lari..zusss zassssss...hahaha