Friday, June 4, 2010

jumaat..

hadus..

pagi ini aku dikejutkan oleh Shahril who suddenly come appaered infront my house..

malu gila..

cengginih.. at 8 a.m dia ada call katanya nak bertandang kat umah aku nak potocopy dia punya resume..

last2 aku tertidur..

ciann dia tunggu kat luar call aku yang tengah nyenyak dibuai tidur..

apalah aku ni..

last2 aku gi bukak pintu and suruh dia tunggu jap dekat ruang tamu..

then aku terus gi mmandi and gosok gigi.

... ... ... ...

Salam..

Hye.. bertemu kembali..

so, takda la apa sangat hari ni..

aku nih sebuk jer sejak dua belakangan ni..

okayh..

let me story the today.

so,, after peristiwa yang dimentioned kan tadi..

aku terus siap2 and buatkan si sharil ni some drink.

then tlg2 dia print his resume..

sampai kul 11.00 pg then dia mintak diri nak balik..

aku pon oklah..

after that. aku melangut tv dulu..

sampai kul 12.00 non. aku masuk bilik and last2 terlelap.. hahah.//

sementara nak g jumaat tuh..

last2 aku bangun at 1.15 pm..

and tetber si Husin got me called..

bgitau kata dia dapat masuk UNIMAP..

dia tanya aku lak.. aku cakap..

tak check lagi..

last2 aku dengan gabra nye check..

.. .... ..

lepas tu aku terus gi jumaat and balik jumaat tuh ameer call..

tanyakan jadi tak nak gi Tengok wayang dekat Alor star,

tengok2 jam.!

memandang kan agak lewat lagipon aku dah nak rush masa nak gi umah Syamir malam ni..

ada BBQ.

tersu cancelled plan nak gi tengok wayang tuh..


ajak ameerr mai lepak kat umah aku..

sambil2 tengok tv..

entah apa ke cerita kami tengok..

last2 dah kul 4.30 ptg..

and ameer ajak kelaur ke kKangar..

katanya nak carik headphone ..

last2 aku setuju lah nak keluar sebab bosan sangat dok dirumah..

hahahh.

memula gi ke Cyber sys..

Mahalnyer..

last2 gi ke LIbra..

owh.. menariki and the price pon okayh..

tengok2 dah jumpa yang berkenan tak beli pon..

hahah...

so, amer ajak ke kedai game sebelah..

and .. tengok2 ada game Serious Sam..

wah! BESTNYER..

TAK AMIK PON..

so.. lepas2 tu terus balik..

amer suruh check webacam dia tak leh nak paki..
aku check2.. okay ja..

ishk2..

dok tak dok sat..

ameer ajak.. jom kita p beli serious sam tu la..

aku pon..

ohh..! okayh..

entah napalah kami tak beli tadik..

Bodoh>!

so pergi ke kangar..

pergi ke kedai game..

tapi bukan yang p masa first tu..

this time deklat belakang tu..

check2 tanya2,...

jumpa..

but cost me rm 12..

bedak2 duit dengan amer..

aku bayaq separuh and he too..

terus balik umah..

test2 kat lappynyer Vaoi si ameer nbi..

hahah.. lepas.! best2..

aku lak bawak lappy aku.

install2..

yesleh main tapi kna ejast sikit resolution dia pasal lappy aku ni tak berapa bagus sangat seperti VAio si amer ni..

tets2 main pakai KAbel LAn..

menjadik!

last2 kul 7.30 aku mintak diri balik..

mandi2 and terus arep ni call..

ajak ke umah Syamir...

BBQ time..

so., we all setuju and teruslah aku ke umah arep ni..

kul 8.30 bertolak.. p boh minyak moto dulu..

and then kul 9.00 mlm kami sampai..

tengok di perkarangan umah syamir ni..

RAMAINYA>.

sempat lak berkenalan dengan kawan si syamir yang bekerja di HPA farm sama dengan dia..

last2,, makan ayam HPA bbq,.
sambil makan nasik..

then.. terus berborak dengan rakan si syamir ni..

diorang semua muda2 lagi.. lepasan spm.

so,, masuk bilim si syamir ni..

diroang mintak tlg burnkan mp3 sond\g dalam cd..

last2.. lepak dalam bilik syamir dengan those guys tuh..

sampai kul 11.00 mlm..

aku mintak diri nak balik..

aku and arep ni pederas motor..

aku sampai full throtle 120 kmj aku bawak moto tuh.. (higway kola - changlon)

hahah,, sampai gak..

kul 11.30 sampai and lepak2 jap dengan si amer yang kebetulan sembang dengan si amer ni di luar umah.

last2 kul 12..

aku balik umah..

and kutip kafe world..

main FB jap..

terus aku tulis entry ni.

k lah.. dah kul 3.00 pg..

bed to rest.

bye and nyte..

** wah!! cik yah dah ada blog lah.. suka Banner blog dia.. Pose2 gambar ala2 Lana Ritchie siap dengan spek gucci..

ni link blog dia.. singgah la.. http://fafayaya.blogspot.com/

have a good blogwalking..

No comments: