Wednesday, June 2, 2010

Much Better.

Salam..

haha.. bertemu kembali..

*ini bukan siaran tertangguh yer.

jadiknyer?

apa kisah aku pada hari ini?

yerlah.. sejak dah dua hari ni menjadi penganggur terhormat..

hehe.. yerlah sasngat,!

takder apa yang specialnyer bila dah tak bekerja ni..

duit pon tak masuk.. asyik keluar lagi adalah..

oklah.. berbalik kembali padsa entry asal..

aku bangun seawal 12.. tgh hari..

awal la tuh..

so, bangun2 pon sebab dikejutkan oleh arep..
tanya ic nomor aku..

yerlah sebab dia nak check aku punya keputusan Adtec..

last2 tak dapat..

kami sama2 tak dapat.. begitu juga dengan rakan2 seperjuangan aku.. semua tak dapat..

* nak tau ka kenapa tak dapat..

Ada la cerita2 busuk yang sampai ke telinga kami..

buken hendak menuduh atau apa..

"depa" *merujuk kepada Orang yang terasa dan berkenaan.

DEpa nuh Pakai KABEL YANG PALING BESAQ DAN CANGGIH.. ala2 Fiber Optik la..

Pakai KEbel DEKAT HQ JTM lagi tau..

kalau YANG BUAT perkara tersebut baca entry ni..

Janganlah melenting yer kalau benar..kalau tak benar tohmahan ini.. MAafkan hamba yer...

manakan mungkin semua calon2 dari ILP kangar tak dapat walau seorang pon ke ADtec..

pikir2 balik mest ada la probabilty nak kena.. lantaklah..

aku ni mana ada KEbel2 macam depa yang nak main kotor nuh..

kalau asyik nak pakai akabel??!~ baik atk payah buat temuduga kemasukan ke adtec..

kan senang?

so.. leaps2 arief call tuh aku teruslah bangun dan mandi segala..

then , made m y self a simple sandwich..

yerlah..

akau pon makan lah sambil2 feeling..

*mmm.. sedapnyer..


last2 aku masuk bilik..

hapdate segala info lah.. luahan hati lah..

cetusan rasalah..

so, sampai pukul 4 ptg..

*cepatnyer masa berlalu.

so, like usual lah.. when it come to 4 p.m.

tengok AALIA dekat astro prima.

sampai2 dah kul 5 ptg.

aku pon dah bosan.;.

apa lagi.. sambung balik lah main facebook..

memang bosan kalau dok rumah..

esp bila tak tau nak ke mana..

then 5.30 ptg.. arep called.

mentined me about Adi and Ash we're at his home now..
asking me for makan..

tehn, aku pon tanpa berlangah teruslah ikut dioarang,\

so,, naik kereta Persona ash.. sampai dekat jalan Stella mArris tuh.. ada satu kedai makan yang tak berapa nnak canggih sangat..

ala.. its more like a warong..

then , we have ourself Laksa , Bihun Sup and mee rebus..

so, bestlah jugak sebab sedap.. but, it not good to have a food there sebab kami ni kan Riuh..

orag tua kat situ macam tak berapa nak suka kat kami sebab dok bising..

ah lantaklah,., tak suka boleh blah..

then.. mums suddenly called..

dah nak balik dah.. and just said iom on my way..

she asked me to accompany her to Pasar Malam.

so, at that time mulalah luahan perassan rtak puas hati towards my dad..

aku bagioatau habes kat mak aku..

ttg apa ya>?

*biarlah rahsia.. cuma my dad ni suka berkira .. agak2 ada revenge sikit dengan perangai dia ni.

som mum said,. she gonna ahve talked with him

balik2 pasar malam...

aku abduct si Anisa tuh..

terusalh excited sangat pasal aku nak bawak di bersiar2siar..

bwak2 sampai kul 7.30 mlm..
aku ponblik..

dalam kul 8 macam tuh aku ajak si Nazrin and pak teh ni.

then were going tom pasr malam .

me just have a nasi ayam,while ther did not buy anything..

then , dirang ajak lepa2 kat warung.

so, singgah kami kat sebauah warung di depan sekolah stella maris ni..

then ,a ku pon makan saik ayam aku kat sana and order minum saja..

sudden;y, sharil called..

ajak keluar nak sembang2 and nak bagi aku lappry dia..

nak minta kau installed oS win 7 kat dia..
so, kami pon aturkan temujanji lak..

but lepas aku habes lepak lah dengan si nnazrin ni.

then sharil ni ajak nak leapk deka d'irfan corner,

tak jauh pon dari sekolah stella tuh.. depan peladang.. if im not mistaken..

so lepak2 lah situ..

arief pon come and join us..

lepak2 and sembang sedar2 dah kul 12.50 pagi dah..

hahah..

gila takk lepak lewat2 ni..

so, kami pon mintak diri dulu lah and thenb baru balik..

so, sampai2 umah tuh tersu aku buka lappy si shahril ni and aku mulah kutip kafe world sambil download driver laptop dia ni..

so. sekarang waktu menunujukkan dah pukul 2.52. a.m..

and aku nak masuk tidur dulu..

oklah.. bye2 and gud nyte..

** sok , shahril ajak pergi joging2 kat denai larian..
awal pagi lak tuh.. mesti ngantok2!@

No comments: