Thursday, June 3, 2010

The Jog.

hahah...
aku dah la buat janji dengan shahril and arep.. last2.. aku lak yang overslept..

padahal semalam beriya sakan berjanji nak gi jogging sekali di Titi GAntung.,

akhirnya.. aku bnagu gak.. lewat 20 mint cenggitu lah.. klah gak.. dapt gak join diorang..

...

salam..

bertemu kembali.. Sari berita utama..

KANGAR - Seorang budak telah lewat menghadiri perjumpaan Jogging di Titi GAntung..

oklah..

apa dia yer intsiari pada hari ini..

yer, semalam we're promised of going to jog together at titi gantung..

last2 i overdose of sleep..

being late reached there about 20 minutes..

hahah.. pity them waiting on me ..

Soory guys.. bukan sengaja yer..

but , its fun.. dapat gak join yer pergi mengedik kat sana..

yalah.. at least kelauar gak peluh2..

so. sampai2 dalam kul 10.30 pagi tuh..

we all having some breakfast..

yer.. everybody grab one pieces of Roti Canai and own drink..

so, tengah2 lepak tuh..

teteiber..

Got some sort of my sandals..

going there with friend but me keep hiding..

rasanya dia tak tau kewujudan aku di gerai tersebut.


. **ALAMAK!! ada balalah..

terus mood aku jadik..

tak SYOK langsung..

nak balik jer..

*yang ni tak nak elabora8..

kisah lama jangan diungkit..

so,, last2 lepas habes makan baru balik..

lupakan peristiwa tadi.. DAH setel!

so, lepak2 dengan arep jap..

sembang segala manenek yang merapu.

baru balik..

balik rumah..
apa yer xtiviti aku??

bukak tv dlu..

then baru proceed to mandi..

last2 dah pun kul 1.00 and aku masuk bilik..

on9 FB lah.. apa lagi..

teruslah.. hupdate segala2nya..

bca komen2..

so, dah bosan tuh teruslah kau gi ke depan tv balik..

bawak sekali lappy shahril untok di format tuh..

memacam la..

nak kena transfre data dulu since dia punya partition dah gelong.

agak lama lah jugak proses transfer dta tuhg and aku layan tv sesambil tuh..

last2 aku terlelap ja..

hahahah./.


then sambung ssampai kul 5.30 ptg.. and not done yet,.

since anisa datang and aku kemas segala lappy tuh..

and keluar dengan anisa..

sesampai petang tuh kul 6 ptg..

aku teringat nak amik Mesin JAhit mak yang dekat SInger tuh.. alst 3 months ada hantar repair..

services.. Chewah>!

so, teruslah aku call dulu cakap nak gi amik..

and teruslah aku stratklan enjin keta wira yang sedia menunggu di luar tuh and menuju ke Kangar..

hahah..

sesampai2 sana amik lah.. BAyar LAgi RM 168 balance yang kena bayaq..

siap pasang sekali dengan Kotak Khas tuh..

so., angkat2 and bawak balik..

hehe..

lepak2 jap kat depan.. lihat kanak2 riang tengah main badminton..

sampailah maghrib.. baru masuk..

and syamir bagiatu kata dia nak mai umah aku malam ni..

aku pon .. hm okalyha.. since plan dengan pak teh and nazrin ditunda..

then aku pon tunggu alh sambil tuh makanm nasi jap..

then syamir pon menjelma..

dia terlalu segan nak masuk rumah aku and aku pon bukak la meja lipat tuh dekat luar..

dia bawak lappy dia and me have lappy shahril.. sambung buat kerja2 laptop shahril tuh..

yerlah.. tujuna dia nak datang guna intenet rumah aku and and ajar dia cara nak guna facebook..

yerla.. ajar dia nak upload gambar lah..

add friend lah.,.

komen2 status lah..

memacam lagi..

last2 kul 10 30 mlm dia nak kena balik dah sebab bettrey lappy dia dah out and nak kena balik with hbis mum to PAUH with motorcycles..

hahah.. then say bye2 and aku masuk dalam..

and terus kuti kafe world.

blog walking.. *tak bnayak yer entry memalam ni..

and have this blog la..

k lah..

2molow monink katanya nak jog lagi..

k chow..!

** Abang balik kejap tadi..
hantar2 barang.,. lappy dia kat umah..
dia katanya nak pergi Hutam mana tah .. anjuran belia dan sukan.. not under Maktab..
according to him.. no HP use for 2 weeks..
so, got no nbews from him until the Fortnight,,

Wish you takes cares.!
^^nak jadik cikgu pon sebuk nak masuk2 hutan..

No comments: