Saturday, June 19, 2010

Memenuhi Jemputan kenduri..

Hye peeps!

hahah.. hari ni ingat bangun awal sebab tidur awal semlam.. last2

tetap juga nak bangun kul 12. apa la nak jadi ngan aku ni.kan..??

so,, as hari ni bangun2 ters siap2.. mak ajak gi kenduri..

actually 2 tempat/...
satu kat Tunjang and satu lagi kat Jitra,,

]so, we're moves with CITRA.. and abang as driver..

mak and abah dok dibelakang,

and sampai2 yang dekat Jitra tuh..
apal lagi.. Perut dah lapar..

memula aku hadap nasi and lauk2 biasa kenduri..

then makan lak Bubur PULUt Hitam..

ermm.. sedap..

then.. after that. kami satu family ke sebuah lagi kenduri di Tunjang..

lauk kali ni memang supreb..

Tapi perut dah kenyang la.>!

aku just amik LAksa Sepinggan and Ayam Golek bahagian Sayap..

makan2..

urgh.. bertambah kenyang lah..

laksa dia ok2 ja,, biasa.. tapi ayam golek dia mmg sedap..

penuh rempah yang dipercik2..!

last2..
balik umah..

Kunci tertinggal and kna tunggu adik balik dulu..

sambil2 tuh aku start kancil goi carik adik.. (adik tak ikut .. dia ke kenduri kawanya)

last2 adik balik aku pon balik..

melepak dalam bilik sampai kul 7.. gi kuar depan tengok doramon dulu.,.

hahah22.. baru p mandi..

last2 kul 8.30 mlm..

p umah arep.. si fazli ajak ke Burger KAfe..

aku order Oblong Special and Ice blended Kiwi..

Sangat2 sedap!!

last2..
balik kul 10.30 mlm..

tatau nak buat apa..

main2 faceook and aku buat entry nih..

k lah.. nak kutip kafe..

tak pack sangat hari ni..

k chow.. Bye!

2 comments:

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

tentang pertanyaan 135 LC tu cc tetap sama tak ade bezanya..
Insya Allah mungkin kami bercadang akan buat post entry berkenaan 135lc ni.. sedang cari bahan rujukan nanti

wahh kenyang banyak kenduri... ni nak puasa memang banyak orang sibuk buat kenduri..

zsidentity said...

Afzainizam : haha.. besalah.. dah kena dengan time cuti sekolah.