Sunday, January 30, 2011

4 biji laptop

hye..

Salam Blogger..!!

OKAYH2..

hari ni rekod bagi aku..

aku buat 4 bijik laptop hari ni..



Yang Sony Vaio installed Ubuntu buat dual boot os..

yang si Acer 4530 tu Adilah punya.. format win xp balik.

yang Asus Burook tuh tah hapa problem key dia tok sei nak dok guno..

oh ya.. lupa.. pagi tadi terus si nasrizal datang rumah tlg installkan antivirus dan update segala bagai..

naseb2 hari ni hari laptop..

yerlah.. nak habiskan hari ni sebab esok ada plan BAEK punya..

tak sabar ah pulak..

oh ya...

Petang tadi si syamir datang..

nak guna wifi katanya..

datang petang.. last2 dia semahnyang magrib kat umah aku..

alang2 tuh mak ajak makan nasik kat sini .,. :)

hahah.. balik dia kui 9..

oklah.. aku nak tidoq awai ni..

sok ada plan besaq,, mintak2 lah semuanya okayh..

cuaca , urusan dan lain2..

esok aku nak p Hatyai!!

Sawaddikap! kap kun kap!

ok lah..

bye2...

*Baby Lagenda 110z esok akan bekerja dengan keras ke sana..

No comments: