Friday, January 28, 2011

pedihnya..

salam blogger..

yahoo!! mulai saat ini telah bermulanya cuti mid sem aku selama SEMINGGU bersempena Raya Cina ini..

GONG XI FA CAI..

okayh2..

aku baru sampai umah jer nih.. hahaha sengaja balik lewat sebab p klinik tadi..

Kenapa p Klinik?

aku sakit kah..

Yalah mestilah ada sebab aku p klinik..

meh aku story sikit..

Pagi tadi bangun2 terus rasa gatal2 dan pedih2 sikit kat dahi aku ni.. ntah napa pon aku tak tau..

last2 tgh hari tadi baru jelas kelihatann..

aku pon tak tau..

ni ha..


*pedih oo..


mentang2 lah nak cuti penyakit pon dapat yang baru..

hmm. sabarr je lah..

k.. tadi lepas habis kelas pukul 5 terus aku menuju ke Klinik Panel Unimap..

hajat di hati nak ubat free.. Eh2..!! mana ada.. nak p check it out la..

last2 doktor pon tak tahu.. suspect allergic lah kot..

selalu pakai helmet..

entah yer ntah tidak..

isi2 borang , dapatkan rawatan dn amik ubat tanpa perlu bayar.. Best2!! dapat benda free...



so,, balik umah..
makan2 jap..


terus tetiba shahril call..

saja ja nak ajak minum dan sembang..

aku pun terus p..

then kul 11 malam baru sampai..

terus makan ubat dan sapu kream dibekalkan..

and then here im blog..

*credit to shahril belanja aku.. dahla aku order boleh tahan harganya.. kalah tokey.. Terima kasih na..


oh ya terasa lagi kepedihan di dahi ku ini..

entah kenapalah tetiber ajer...

k la.. bye and gun niyte... :)

*mood : gumbira + happy sebab cuti raya cina seminggu..

***oh ya.. ni gambar semalam sebelum masing2 ballik ke kampung halaman.. bermain boling melepaskan tension.Kononyalah! haha.. apa2 pun mmg superbs.!

2 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

isssss kat kepa plak tu mungkin gak jangkitan dari helmet tu.....jangan panau sudah larrr

zsidentity said...

itulah.. rasa macam infection gak dari helmet tu..

tapi apa2pon dah basuh dan berus sudah helmet tu..

oh ya.. dah mula surut dah.. proses salin kulit lak skunk ni d kepala..