Friday, January 21, 2011

Duit Keluaq macam ayaq..!





hye... Salm blogger..

aku kembali bersiaran dengan entry mengenai duit...

kanapa dengan duit??

yalah aku agak fedup kes2 duit ni.. napa ya??

yalah bayangkan lah dalam tempoh tiga minggu ni asyik kerja dok bawak keluarq duit,,

boleh dikatakan purata aku bawak keluaq duit 3 kali dalam tempoh seinggu di ATM...

arghh.. tension ja..

yala... beli buku rm 300 untuk

buku Electronic devices rm 100

Buku Sistem digital rm 100

Buku C Programming,, Rm 100 jugak...



adus..

ni belum lagi beli baju untuk kokurikulum KLKM Unimap..

Ala kElana SiSwa Unimap.. Baju uniform dia saja dah rm 68 henggit...

aduss.!! duit lagi..

pastuh mana lak dengan Beli Printer harituh Bahagi dua share dengan roomates.. Sorang kena bayaq Rm90..



huh..

ada lagi...

tadi masa aku sebelum balik rumah dari Unimap

P servise Lagenda Aku tuh... pastuh tukaq tayar depan sebab dah botak sangat! *Bahaya,,

Kos kat bengkel motor tadi Overall.. Rm 99



*tayar Viva rm 62
*tkuaq minyak hitam Shell Rm 12
*tukaq tayar dalam depan Rm 15

hush!! tepuk dahi lah aku.. ni baru untuk 3 minggu...

bukannya beli benda mengarut2 pun..

ish2.. duit2!

lupaan lah bab duit ni..

bukannya pernah habis kalau asyik dok cakap pasal duit ni..

apa ya minggu ni di Unimap???

OMG!! sebuk sangat,, rasa macam masa tuh cepat sangat berlalu..

kenapa aku cakap macam tuh??

yalah aku TAK sempat cover lagi beberapa bab yang aku tak aham sepanjang lecture minggu nih..

orang lain nampak rilek aja tak tension macam aku..

kenapa ya??

yalah aku ni bukannya freshly grad from SPM!

thus , otak pon agak2 lambat piickup nak tangkap apa yang lecture tengah dok mengajaq tuh..

dats why aku kena cover up cepat2 kalau tak nanti susah nak catchup balik topis2 tuh..

Biasalah aku kalau bab2 belajaq ni atau bab kira2 math , formula letrik ka , formula apa ka memang LEMBAP sangat nak paham,,

apa yang aku bersyukuyr ada kawan2 yang masih sanggup memabntu aku belajaq sepanjang berada di sini esp Hafiz , geng2 lan , Sabri and so on.

okla.. sekian saja siaran ntuk minngu ni..

nnty apa2 netri terbaru aku akan update kalau sempat lah..

*gambaq masal dalam lab electric.. jenuh lah tak paham2 lagi cara nak buat lab..

k lah. aku pon nak ucapkan selamat maju jaya kat bloggers sekalain dalam apa2 yang diceburi atau dilakukan..

Bye\2!!

*update picture

No comments: