Tuesday, April 21, 2009

21 april 2008

huh... today many things happen in my journey of life.. hmm. actually,, aku sentap sikit dengan sorang girl dalam kelas aku nih... memang menyampah.. ah.. ader aku kisAH..?? tak mati pon kalau tak kawan dengan hang.. walhal,, kalau nak hitung2 banyak yang ang mintak tolong aku.. WEll.. lets see whether you wanna ask for my favour again or not.. haha.. Sundal!! Well,, bukan aku nak mengumpat but.. kau tuh yang tak reti.. in other word bodoh.. dahlah les... OPS!! pecah lobang.. hmm. malas thinking about that sial.. hmm.. semalam ,, ada 2 girls.. actually what should i call. ? Bro or miss.. whatever.. Looks like a tomboi photgrapher..hmm.. im guessing.. so i as the wakil macm kesian aja nak bagi sebab request kelas untuk amik pic yang diorang shoot tu tak seberapa.. so, aku sebagai orang tengah berasa serbasalah lah jugak nak bagi.. But,, well aku pon dah berjaya menyerahkan sabil explain ..

"diorang banyak tak da duit.. Sorrylah ya?"
Ok.. Tak pa.. kami paham"..

Oh.. so pity at them.. hm.. rasa kesian lak. dah macam orang bagi harapan... But.. nak wat camna.. Mngkin depa dapat lah kot untung kat tepat lain.. hmm.. anyway.. i dont know why are so many students here hate them.. Yeah, thier look like a pengkid,..sorry to say.. But they are huma too ryte?? hmm.. aku macam kesian lah gak kat diorang.. Still manis and sopan orangnya walaupon Tomboy.. I dont know.. People hera such a narrow minded.. Tak boleh accept lagi orang2 macam tuh.. im not backing them up but.. yalah.. human?? kan.. sapa lah yang tak pernah buat silap..kan?? anyway, nnt harap adalah orang yang dpat menerima mereka..


Hmm. assignment is looking for me back.. Busy lagilah nampaknya.. Nak wat camner.. Hmm.. Im getting so lazy nowadays.. sibuk dengan lappy nih (maklumlah sejak ada asyik dok main tenet aja kekdahnyer.).. OH GOD!! hopefully aku tak terlanjur lah ralit dengan lappy aku nih.. Maklumlah.. final will arrives soon.. Tak sabarnya nak blah dari diorang yang aku tak suka dalam hidup nih.. Harap2 paham lah no..Tak sabra nak mulakan hidup baru.. Kawan2 yang baru... Geng2 sekepala yang baru.. Dan lain lagilah.. Pendek kata>...


SEMUA BARULAH....

TAk sabarnya nak tinggalkan rival2 aku kat sinih..

No comments: