Saturday, January 23, 2010

Kaki bodek caci maki + Guest (dua dalam satu)

huh.., stupid boy.. im taotally pissed of dan bengang tahap meluat yaamat terhadap adalah sorang budak tuh..
Tak pasal2 aku balik pukul 7 hari ni padahal boleh balik pukul 6.. Sundal betul celaka tuh..
Benci nyer yang teramat kat dia...
klunya.. *dahlah amik pendrives kat kedai tak bayar. masuk buku jer.. ops!! pecah lobang... si budak pencurik...(the previous entry)

Hah!! tu diah.. dah reveal dah semua tentang dia... carilah antar kami 4 yang mana satu..

BODOH lah kau dok bodek senior staff kat situ bila ajak balik awal...

tak pasal2 kami yang nak balik ni kena tunggu ko... siyal yaamat tujuh keturunan kau..!!

aku benci sangat kat kau!! bodoh + babi wahai si kaki bodek....

btw, taknak hurai banyak pasal budak hingusan tuh...

btw, hari pack sangat.. maklumlah banyak cpu yang harus direpair.. tapi tak dalah sangat aku buat kerja.. entah.. memasing tunjuk lagak nak baiki...

yang si ^&$%*& tuh pon tak nak bagi kami buat...

hei...
sundal nya rasa pernagai sekorq-sekorq hari nih..

hm.. masa balik tadik makan donut yang coklat diatasnya with cokolat rice..
Neighbour depan juall.
Pandai buat bisness ya dalam ekonomi gawat .nih..

okalah.. watever..
mum's said..
ada orang nak mai..
it was my dads cousins...
just come to visit and tumpang sembahyang kaedahnya..
But, entahlah..
aku rasa segan plus malu lah bila dia nak datang..
Maklumlah..
yang nak datang tu berkoyan-koyan hartanya.. (engineer with involving too much bussiness kekdahnya..)
Wife dia pon sama (engineer with macam2 lah money punya field.)

ok.. kekadahnya.. i don even know they have a new baby.. yang keempat after abang2 ang kakak dia yang sebaya dengan aku...

okalha.., the points is.. terkejutnya.. tup tup.. diorang dah ada new bay..

i dont even remember what his name..
Baby boy..

ada azhar kat belakang namanya..

hm.. wat can i say.. it was a cutie boy...

bestnyer bila pegang that baby...

untung baby tuh lahir je dalam family yang kaya..

watever,, dah nasib dia..

okayh .. diorang datang and have a dinner here...

aku jugan yang dipaksa oleh my mum buying somethings pukul 8.30 tadi...

in rush jugak lah aku pecut my fx110 yang berjasa tuh beli chicken meatball , kiub ikan bilis and sayur..

naseb lah ada aku and fx110..

thanks fx...

everythings done and smooth until depa balik...

Hah.! bout depa yang datang tuh..

bukan apa..

kalau depa sama league with family aku..
takdalah rasa segan sangat,,,

but , when it come to money...

boleh buat orang rasa segan...

bukan apa.. rasa macvam tak complete lah.. itu ini..

susah nak penuhkan hati org2 kaya nih..

btwe , lega bila depa dah pulang..

OH YAH....? kenapa diorang tetiba datang tanpa angin dan aral melintang rushing bak from KL? JOHOR?

oh.. they come here to melawat mak dia a.ka. my tok punya adik...

okayh. paham ker?

my tok punya adik.. is now dekat hospital..

according to my mum . rasanya kritikal keadaanya..
aku pong tak p tengok lagi..

entahlah..

malaslah.. bukan apa..

macam nothing to do there...

duduk diam.. usyar sana-- nusyar sini..

then balik...

okaylah.. aku pon malas nak menaip nih. since sekarang dah pukul 12.12..a.m... dam aku pun masih dok basuhy baju..

takpalah.. btw ,, tomorrow aku cuti..

Yahoo.. bestnyer...
leh lepak main cafe world sampai lebam..

Now aku nak pi urus mesin basuh aku..

okayh da..

*almaklumlah mesin manual.. bukan auto.. bukannya orang senang..
staff govt sector jer my parents..

Aku akan buat bisnes satu hari nanti....
Maybe IKS product based food...

Perhaps>.. itu harapan aku..

ookayhlah.. dah penat ngarots nak simpan cita2 tuyh.. aku macam nak taip lqagui but apakan daya aku kena finished up my washing mechine turn..

Okayh.. daa..
Goodnite.,..

nota == Entry nih aku tulis untuk luahan perasaan yang aku rasa dan apa patut ditulis..
Kalau yang terbaca tuh berkaitan sesangat dalam entry nih ... Pesanan aku.. Go FUCK urself...Takda masa nak layan... Aku cuma tulis yang benar,,.. Bukan Propah... kalau kau marah... memang benarlah apa yang aku tulis nih.....

No comments: