Wednesday, January 27, 2010

Steressed..

okayh.. entry kali nih..
Nothings special..
Except!!! stressed...
bencinya.. bodohnya..
alkisahnya..

*kisah Pertama
-ada kastemer nih hantar CPu dengan his old hard disk..
dalam plastik letak atas CPU..
selalu tak da sapa usik pon HD tuh..
Tup2 masa nak pulangkan kat kastemer..
Hd tuh lesap..
Might be terlekat with other kastemer CPu and gone..

Freaking Bitch!!!
macam mana benda tuh leh hilang..
nak salahkan sapa?
Salahkan masing2 sebab BODOH Dan CUAI..
Boss no response...
macam tak tau je kes nih lagi..
Takutnya kalau tau...
Now si Ah Ming trying toh discover the customer yang terambik HD tuh by CALLLING>>>
Harap adalah yang pulangkan...
Please....
(salah memasing sebab CUAI!!)

*KEs Kedua..
Tadik ada kastemer.;.
Ada hantar CPU..
Cannot load windows katanya.,..
But?
Okaylayh.. so as suggest..
FORMAT LAH!!
but,
apa2 pon sebelum format aku akan CAll dulu tanya ada tak data dia dalam C: drive dia yang penting or nak backup..

okayhlah.. kastemer tuh kata ada dekat d semua...
include dokumen apa yang dia dok merepek..
data dalam d..
But , lepas format,,
guess what..
bukan kecuaian kami...
he said no data in c..
so?
bukak2 d files...

HANYA ADA SATU FILE WORDS....
Terkejut aku...
WHAT!!
should i9 b responsible?
hafiz just got back from his recess..
told me about his Data alol in C:

But , dah call kastemer .. and said go on with c..
entahlah.. aku pong pening...
Entah kastemer tuh tahu ker tidak drive C: atau D;
tuh..

Jangan nanti mai serang aku...
sebab aku tak da masa nak check ur hard disk C: kau b4 format...
sebab hari nih pack sangat..l
Banyak CPu..
okaylah.. Lupakan bout that probs...


;.........................................;

Balik keja..
aku just drop by at nyte market..
hajatnya, nak beli makanan lah..
my mum tak masak since ada bacaan tahlil and makan2 bihun sup at the late's house...
okayh. aku baru balik and malas nak attend there..
aku beli Bihun SUp..
Urm sedaplah kat situ..

then, balik.. singgah to Manan's Stall..
Drop by tu beli Nasi Goreng..

Matilah...
Kebulur aku...
makan banyak malam2 nih..


** seronoklah pergi pasar malam..
bermain dengan perasaan sambil lupa masalah kerja,..
tengokm gelagat2 manusia kat sana...
macam2..
ada yang sedih..
ada yang excited..
ada yang..
tak taulah..
banyak sangat..

okaylah..
aku malas nak hurai banyak sebab dah pukul 11.51pm dah nih..cuma..

agak kesal dengan masalah sekarang...

****almaklumlah kempen Potong sana and ini from (tak nak mentioned... tak pasal2 kena bayar SAMAN aku bukannya ada duit sangat nak bayar yer...).!..

Lampu jalan WHOLE taman aku pon dipotong..
WTF!! dah gelap gelita satu taman tuh..
nak berjalan and riding pon takut..
tambahan pulak..
dalam keadaan gelap nih boleh mengundang banyak kecurian dan rompakan...

Nak kata lampu rosak or kabel lampu jalan rosak tak jugak...

Percaya tak.. Satu saja lampu yang menyala..
Luckily ianya infront of my house..

U noe wat?? sebab dia bayar for the Lamp... masuk dalm bill elektrik dia..
But yang lain.. tak logiklah benda tuh rosak kan?
sebab satu aja yang menyala apatah lagi kalau ianya dibayar personally..

Jimat2 jugak...
Tapi janganlah jimat sampai macam nih...
nih dah jatuh tahap Bakhil,..,.
So???
salahkan sapa...

""Lu Pikirlah Sendiri"

okaylah...
Minda serabot..
Jiwa kacau..
Nak tidor..
Bye2,,.

No comments: