Sunday, January 24, 2010

The Sunday...

wah... bestnyer hari ni.. bukan apa.. hari nih rest day.. ssetelah penat bekerja di CPL tuh..

Btw, hari nih schedule tak dalah sangat.. just bisa 2 jer..

main cafe world...

Siyal... lambat betoi nak naik level dia..

btw, hari nih ada one new experinced i've ever had..

hari nih me n my family visited my little brother who studied in sekolah sains tuh..

bukan apa.. saja aja..

my mum said want to lunch there..

picnic katanya..

so .. aku pon ikutlah..

adik aku tak join picnic sebab dia dah kenyang and he has to figure somethings..

ada perjumpaan band katanya..

i'm quite impressed.. he join the pancaragam!!

What! a pancaragam..

somethings that i've never thought of my family members would join that..

anyway.. tahniah...adik... do ur best there..

okayh..
picnic kami2 aja..

+ accompanied by thw windy blow of wind.. nyaman juga..

angin sepoi2 bahasa..

anyway. masuk sekolah tuh macam masuk to new world..

everybody has to work on somethings..

perjumpaan tu lah..

study group lah...

memasing with thier own world..

oklah.. apa2 pon aku taknak kata apa..
bayak lagi obstacles yang depa kena tempuh..

jangan jadi macam aku..

failure...
study pon tak pandai..

btw, hari nih tengok tv..

nak tergelak lah..

hahahahaha//..

tak leh hingat punya..

tengok raja lawak tuh..



suka part Pak Kassim a.k.a idlan...

Dia punya trademark memang masyuk/.../

Pon... Pon... still kena ada..

i love that part instead that he has avery good looking..

memang kreative... suka gaya lawak dia..


oklah... dah pukul 12.21 a.m lah..

aku pon nak tidur lah...

bukannya apa.. beso nak kena kerja..

takut tak bangun pulak..

maklumlah... aku nih liat sikit nak bangun..

**nota.. hari nih ada gotong royong membuat bubur asyura kat taman aku..
tak pi pon tolong..
ada jugak sampai umah aku dua taparware..
sedap..

No comments: