Thursday, January 7, 2010

normal day..

well.. hari ni tak der apa yg menaraik utk diceritakan.. just an actual day..
tak hectic..
tak juga pada..
oklah spend some quality tyme with my BFF!!
sambil2 taip ni sambil loading pade dari KDL...
my b busy site dia since people ramai surf on his site..
it ok.. wait here.. and wait..... ... ..

well bangun subuh and mengadapa depa pC seawal 6.30 pg dowh!! Fuss..
Selalunya aku bantai jerk lena sampai pukul 12 noon..!
*matilah...... bocor...

Mengadap Hmetro , bharian.. read and entire news early monink..

Afta that.. MAndi kul 7.30 pg and wait for my BFF to come to my housew..
Oh! lupa..
Since dia po0n nak kena gi Practical same date with me but he's far away. In Bayview Penang.. Althought we're not in the same league.. BUt , hw come practical same date.
Oah.. Tak kisah lah. as long as bahagia..walau aku practical kat perlis ajew.. Cewah Kelas gitu..

Ok motirf utama dia nak datang ke rumah aku hanyalah nak suruh aku ajak dia teman nak gi cucuk.. Aku tak kena.. Yelah..
Dia kan Amik hotel dan katering ... Kenalah cucuk itu..
Apa.. Cucuk pengendali makanan.. Aka Typhod..
Wut ever lah!..
so dia datang umah aku dalam kul 8.15 so kami pon bertolak.. ok .. tak jauh pon Pejabat Pegawai Kesihatan Dareh tuh.. Around 5 minutes by M'cycle la jugak..
So sesampainyer kami di sana kami pon pergilah ke kaunter..
so surprise..

WTF! kak tuh leh kata
" adik , cucuk ni kami buka pada pukul 2-4.30 aje...... Oh ye.. Jgn lupa bawak Gambar sekeping --*yang pose vogue ajer) dan duet sejumlah RM23.00 hinggit....

WHHHAAATT!!!!

i tought this vaccination was free... Such a.....!! tut !!
Nak kena bayar lak.. Ingat Govt free...
Pelah..

OK.. so kami dgn hampanya pulang ke rumah aku.. Btw,,
aku drop by .. Beli nasi lemak
near de road.. Aku beli 5 doh.. Rm 3 inggit.
3 utk aku.. 2 utk adik aku..
Pelah.. Adik aku ting.1 tapi tak pi sekoalh lagi.. Bukan aper.. Di punya sekolah masuk sama dengan aku punya tarikh Pratical... Apeda.. Masuk sekolah sains pon daftar lewat...
Sempat ke derang cacth up.. Tak pelah.. Tu hal dia..
so kami pon pulang ke rumah dan aku pinjamkan dia my computer..
Kesian dia..
Lama tak berfb, myspace. and so on..
Bagilah dia main tenet sampai kul 12.30.. kami pon bertolak,,,
First place kami p Tm Point...
Aku lah.. nak bayar Bil Streamyx rumah aku yang tertunggak dua bulan!!
*note.. my mama bz yer.. tak sempat nak tgk2 bil nih..

ok.. kami pi lah ke pasaraya terkemuka di Perlis ni yer.. Apa lagi kalau bukan THE STORE..

my GOSH!!

*giving sme claps to PERLIS.. hahah

ok.. motiffnyer.. nak gi cari seluar kat dia.. seluar slack hitam.. buat dia nak masuk practical nih..,

cari2/.. geledah2.. akhirnya jumpa apa yang kami cari..



Paling murah dan selesa dan kain..

akhirnya dapat..

Lentino slacks for rm 25.00.. hahah,... cheapest sangat...
berjenama pula.. bayar.. and belah...

keluar dari the store . singgah beli ais krim kat MAMAT JEPUn.. tuh.. i'll treat..
tak mahal..
murs-murs ja...
rm1.00 cone ice cream..
beli dua..and then..




ok afta that kami pi lah ke klinik tuh...


Buat semua2 registration.. payment bagai kat kaunter tuh and.. heading tuh the cucuk2 room...
kami kan bahagia.. so asyik gelaka aja.. ak just straing at the window pane and tengok di.. dia tengok. aku.. then kami sama2 gelak/.. haha..
siap nurse tuh kata cam ni ..
"haih.. nak cucok pon dok gelak lagi ??"
pastuh ada pak cik attenden bitchy mana tah sebok menyampok kegembiraan kami.. "bagi jarum yang besar sekali..." what.. Sebok jer ko owg tuah..
so kami cucuk2 .. afta that.. kami pon heading ke m'cycle..
my friend H.safwan aka zam tuh.. agak pening2 lalat lepas cucuk.. leh ke drive.. aku tanya..
"jap2 lepak japm tas moto.. aku pening... just now ak rasa macam nak pengsan la.. "
Ok2 kita lepak jap..

So kami biarkan masa berlalu.. biar dia punya headache lega sikit.. the..

dia tanya : nak pi makan mana?
aku : hm.. letg go to medan..

so kami pon drive heading to medan.. and we'll order nasi goreng biasa ang our own drink..

Masa makan aku ader jumpa mamat hensaome masa aku kat teknik nih... then.. dia looking stare at me and ak pon tengok dia..
masing2 biasa dan tidak menunujkkan apa2 riak wajah..
so aku pon.. ok.. tak tegur aku tak tegur... fine..

hahaha.. matilah.. iblis..

ok.. afta makan kami pon bawa haluan masing2.. he's heading tuh kawan dia punya bengkel kereta.. ntah upgrade apa ntha Mitsubishi Galant


di punya engine the.. aku pon balik.. hujan renyai2.. aku pon kebasahan...

so.. gitulah.. quality tyme utk aku..
yelah utk aku..
dahla lama tak kuar ngan dia.. kuar
ngan di for such things pon jadilah..
diatuh.. sebok aja tahap VVIP..
bahagia juga seketika..

ok pulang ke rumah..
then merapu meraban...
lepas maghrib aku tlg my youngest sister who scholl at SRJK (C) tuh balut bulu dia..
Wrap2.. sampai lenguh tangan aku.. she's darjah dua..
Merapu ngan adik aku tuh dalam bahasa cina..
aku tak tau.. dia aja yang tahu..
ok.. makan..

mak aku masak simple2 aja.. then update bloig.,..
buka KDL..

u noe what...

WWWHHHHHAAATT>>>!!!
tak habes2 lagi loading blog KDL.... lamanya..sampai aku habes menaip nih tak habi2 loading..

oklah.. ak nak p check it out..


ADDIIIOOOOS!!

No comments: