Monday, January 11, 2010

Tiring day!!!!

huhu.. letihnyer hari nih.. Well, as dijanjikan hari nih hari pertama aku Practical di cc center kangar.. okayh>> at first.. Unoe wat ? freshie.. selalu kena buli... antaranya kena angkat baramg.. tak taulah kemudian.. mungkinya kena cuci bilik ker? kemasa ker..? hm.. takpalah .. aku pon ada 3 bulan aja nak habiskan onjobtraining aku nih.. Sabarajelah.. At first sampai.. Just duduk.. Bagi tau lapor diri.. Isi butir2 dalam punch card.. dapat Briefing.. Bla.. itu...
Bla... ini.. itu.. and so on..
Ok.. Biasa jugalah kerja dekat situ. nak kata best.. tak taulah..
Nak kata tak best tak atulah..
Tapi memang bosan bila dok saja dan tak da kerja.. Rasa macam nak tidur aja since bilik tecnician kat atas tuh bar aircond..
Overall, Part yang aku tak suka ialah part bila kena bawak barang turun.. Yerlah dari tangga tuh.. And kana barang bawa turun..
Hm.. tu semua kerja freshie lah tuh..
Takpa.. terima ajalah dengan relanya..
Mmang letih.. sapa sangka ada bilik puaka disebalik kedai yang tersergam cantik di bawahnya..
Memanglah menguji kesabaran yang sanagt..
Nasib baik ada senior member tuh baik punya..
Yam Hamponn ! muluts dia tak kekok nak bercerita itu ini.. takderlah bosan sangat bilik tuh..
As far.. Dia lah yang paling ok..
Yang kat "bawah" 2 tuh macam hampeh..
KEkwat nak mampos.. Sh**! sangat.. Suka buli freshie..

Anyway.. ada lagi 2 orang budak Poli yang buat practical today.. One malay boy .. And one chinese boy..
That malay boy aku kenal since dia tuh pon satu sekolah menengahy dengan aku..
Anyway, aku nak minta maaf lah kalau jarang update blog.. bukan apa.. LETIHSANGAT!!
balik tadi pon.. lepas mandi.. Aku terlelap atas katil dalam tempoh sejam gituh..

Hazabnya pergi practical hari nih... Tapi adventerous and tiring sangat... Harap2 aku biasa with this situation faster and easily..

Sabarjelagi... Ada 3 months onwards... Do my best.!
oklah need some rest/... besok nak kena p lagi.. punch.. tapi tak best.. tak fixed jadual.. kalau boleh fixed senang nak bajet balik pukul brapa...

Ngantok!! bye..

No comments: