Thursday, January 28, 2010

Naseb malang..

huh.. apalah punya naseb aku hari nih...
Semua yang aku buat serba tak kena hari nih..
BODOH punya naseb..
Aku tak tau apa perlu aku rasa sekarang..
Sama ada sedih ,
Gembira..
Cemburu...
Sterssed..
Semua ada hari nih..

Bukan nya apaa.. Hari nih adalah hari nasib malang buat aku..

Hari ni tak da apa2..
JUst pi kerja macam biasa...

Antara Perkara malang..

* Cpu kastemer.. As promised hari nih nak amik..
tup2.. bila nak bagi.. tak da display lah...
CAm cibai.>! pastuh bila aku nak hapdate kaspersky anti virus..
memang haram jadah...
slow tahap cipan..
Terputus...
bila kastemer dah balik..
Ok lak!!
sengalnya main2kan hari nih aku...wahai nasib.

**aku terdelete semua lagu dalam Mp3 player sony aku..
haram jadah punya Windows media player tahap kuno...
bila aku higight nak drag (dah banyak dah) tetiberlak.. terklik tempat lain.. hilang habis semua higlight tuh.. siyal..

***mouse cpu aku nih memang FUCK!..
bengong... klik sekali jadi double klik..
tak leh drag..
kadang tak lekat bila klik..
padan muka aku dah hempuk..
satu lagi maouse dah arwah..
buang dalam tons sampah..

PAdan muka wahai mouse2 ku sekalian..

***one of my cousin, dapat tawaran as a lecturer.. and aku.??memang dah naseb aku dapat masa depan yang gelap dan untuk dipandang serong oleh orang lain..

****today dapat interview letter from ciast..
Malangnya.. takleh nak pi sebab aku tak tamat OJT aku lagi..
dan interviewnya pada bulan dua nih for april intake!!
memang hazab yaamat...

*****my ext. Hard disk aku jatuh.. Bukan jatuh di tilam tapi di atas semen...
VAVISNyer,,, semua benda nak jatuh hari nih..
tak kena itu dan ini... naseb ok.. tapi aku precautious lah.. takut lifespan dia kurang..

********aku secara tak sengaja telah menyebabkan salah satu button IBM thinkpad ah fuh punya kawan iatu keyboard dia CTRL telah tercabut.. macam na leh cabut aku tak tau.. aku tak cungkil mahupun tekan butang tuh... memang syaitan yaamat....sengaja nak cari gaduh ngan aku hari nih wahai naseb..

******************motorsikal FX aku lampu problem.. Butang lampu tinggi yang tak pernah problem buat HAL cilaka hari nih.. VAVIS!!

*******aku sterssed sangat sebab dapat semua naseb yang SIYAL pada hari nih...

dahlah.. tak da mood nak taip entryt.. banyak lagi naseb burok pada hari nih..
kang tak pasal2 lappy aku meletops lak sekarang pasal naseb yang very stupid sangat!!!


Btw!! bodoh punya naseb...

Bye!

**sory atas entry yang banyak mencarots...

No comments: