Thursday, February 11, 2010

BOM jangka yang meletus...

hadoih.. benci sungguh.. tekanan yang ku pendam dar hari ahad lalu gara2 sikap kedekut bapak aku tuh telah tercetus secara rasminya pada hari ni..

rasa cam bodoh pon ada jugak..

rasa puas pon ada jugak pasal lara yang terpendam di hati nih terlepas juga..

bukannya apa.. aku cuma bengang dengan sikap dia yang memang KEDEKUT TAIK HIDUNG MASIN>>

memang nyesal ada bapak cam tuh..

selama nih pon MAK juga yang dok tanggung aku dengan abang.

NAk harap orang tua tuh jaga.. bagi duit poket , ... MIMPILAH>>.

memang kedekut pait..

okayhlah.. tak nak sembang sangat pasal sikapnya yang kedekut tuh.. cuma seingat aku..

dia hanya pernah sekali bagi duit kat aku.,..

tu pon RM 10 hinggit sebab nak pi Cybercafe buat folio masa zaman form 1 dulu..

tu ja..

yang lain semua bergantung pada mak aku yang dok bagi duit..

aku pon tak taulah kenapa sikap dia begitu kedekut sangat..

gaji dia habis kemana tuh??

pelik aku...

slip gaji jangan haraplah nak bagi mak aku tengok..

yang dia dok sebuk duit orang...

apaperjelah ornag tua kedekut nih.. malas nak pikiaq.,..

kau memang kedekut..



okaylah..

alkisahnyer macam nih..

aku tak mintak duit pon..

aku cuma nak pinjam Motor dia tuh...

tuh pon kedekut..

memang selalu lah macam ni..

kali nih jer aku tak tahan..

memang kalau dilihat.. ianya perkara yang simple..

aku nak pinjam motor dia tuh bukan sebab aku nak p merempit...

tujuan aku nak hantar anak menakan aku balik rumah dia.. tuh ja..

bukan aku tak nak naik motor aku ( motor buruk dia) tuh..

aku bersebab..

sebabnya dah malam .. then lampu depan motor aku tuh ngong sikit..

tak menyala.;..

tu je aku nak naik motor dia..

aku mintak izin jugak tuh..

kalau aku naik terus kan baik....

tak payah tanya2..


siyal nyer bapak..'

ngan anak sendirik pon kedekut padahal nak njaik moto pi hantar cucu menakan dia jugak..

okayh.. sejak kejadian malam tuh..

aku jadiu takj CAKAP langsung dah dengan dia..

dia cakap apa pun aku buat derk jer..

sampailah malam nih..

aku balik dari rumah sepupu aku...

bawa balik laksa..

dia dok buqat lawak bodoh ngan aku konon2 nak laksa tuh..

aku pon cakaplah..

"awat tak mintak dengan motor baru tuh"

haaahh... start tu lah punca aku gaduh..

pernag ungkit mengungkit..

last2..

dia diam..

aku pon diam.. makan laksa aku..

Meluat sungguh lah..

pasal benda nih jer kedekut..

tak minta duit aih..

okayhlah.,.

aku pon serabot nak cakap pasal benda tu dah..

la ni biar masa dan keadaan yang menentukan apa yang akan terjadi kelak..

aku tak nak berharap atau pi minta maaaf;///

bukan salah aku..

i just cant stand on the way u treat m,e...

tu ja..

FUCKS you ASSHOLe.. moron..

No comments: