Monday, February 1, 2010

Cam nak demam..

Hadoih..
just got back from workplace..
lepas mandi..
bandan terus rasa tak sedap..
macam nak demam..
sejuk semacam sahaja...



entahlah..

BTW!!

FUCK OFF!!!

aku tak dapat duit gaji aku lagi..

Babi sungguh pompuan sundal yang dok mengurus gaji kiteorang nbih..

kawan aku yang sama date mai practical sekali dengan aku dah dapat dah..

Tinggal kami dua saja tak dapat lagi..]

Mana bitchy tuh..

meh sini aku cili dia..

buat2 lupa lak yer gaji kiteorang,,,



atau kau sundal memang tak nak bagi ha???!!

Shit!!

*********sory atas entry yang termencarots sangat..

bukan apa.. cuma nak express my feeling here.. instead of my badan yang rasa semacam sahaja nih cam nak demam..

oklah..

aku tengah serabots sangat..

*first pasal aku tak dapat lagiu allowance aku kerja kat sini..

**kedua.. tekanan pasal my parents..
dok compared aku dengan sanak saudara dia yang lain yang dapat kerja Gomen Plus2 nasehat dia about hubungan dengan tuhan.. OMG!! what are these>..
feeling so threatened by the act's of GOD now..

***ketiga pasal aku tak sedap badan sekarang..pakai baju dua lapis dengan seluar panjang dua lapis..
Gilo tak aku nih..


****keepat.. kat workplace..` aku rasa macam pissed of semacam sahaja kat situ..
sebab tuh aku banyak mendiamkan diri daripada bercakap kerana lebih bercakap itu bisa dan racun daripada bom jangka dalam diri aku nih meletup...

No comments: