Thursday, February 25, 2010

hoho..

ok... hari nih adalah hari yang "kureng sikit lah"... bak kata orang hari yang ong sikit bagi aku..

hoho...

nak tautak pasal apa?

aku terlupa nak punch masuk masa balik makan tengah hari tadik..

Giler tak??

naseb baik kedai aku tak strict sangat masa zaman aku kerja dulu kat The Store..

Mau idaknyer lewat beberapa minit nak kena panggil dek HR dah..

Naseb CPL takder Hr....

Mu idak mapos nyer..

then tau jelah,..,

perkara kedua... entry yang aku sebelum entry nih....

*no more talked bout that fucking story...

okayh..

hari nih nak kata belajar benda baru?

adalah...

hari2 kat situ aku belajar buat benda baru... means masalah yang aku jumpa di tangan aku sendiri..

hahaha... Kejis punya ayat..

......

oh ya.. hari ni jugak kat kedai aku buat rekord...

haha...

nak tau...

cenggini ceritanya..

ada satu makcik nih call then dia tetiber cakap cina.....

hahah...

pastuh bila kau tak paham dia cakap english dengan aku...

What??

oh ya..

mak cik tuh cina....

dia cakapa inglish denagn aku on the phone macam air jer aku dnegar..

laju cara dia cakap...

aku pong nak tak nak kenalah speaking denagn dia...

kalau tanya pasal cpu dia tuh sat jer takpalah.. ni tidak..

lama lah dia cakap english ngan aku..

aku pong berbelit lidah ngan otak dok translate then interpereted it to talks to her..





haha..

adelah jugak gagap2 seket dan kamus dalam otak aku nih stop mengejut...

nak terang tak reti ..]]


last2 belasah...

naseb paham...

ader jugak lah yang aku mintak dia Prdon beberapa kali sebab tak dapat nak tangkap maskud dia..

yang terkejut lagi ,, masa bukak file2 dia baru aku perasan..

She was a teacher...

Teacher sekolah putra aka sekolah arif means dia punya english teacher lah..

hahahahahh...

tak sangka...

entahlar...

apa yang aku menagarut tadi...

*pst! teringin jugak nak dok negara mat salleh...
boleh jugak biasakan diri talking in english full time...

hahah...

matilah angan2 tak sudah...

but l, its good for me maa....?? rte.,..

harini jugaklah aku buat perkara yang jahat?.!!

boleh kata jahat ker..

takderlah jahat sangat...

yerlah... korang kan tau kalau aku naik FX110 tuh mesti pecut punyalah...

tetiber ader satu satria puteh nih pissed off with me...

tetiber jer dia boleh press minyak kat aku...

taulah di marah aku sebab aku potong dier...

SO what??

go fucked yourself lah..

bukannya aku nak ajak race dengan kau pon ngok...!

hahah...

tetiber dekat junction sedang satria puteh nih laju memecut nam mampos..
ader kereta apa ntah keluar...

hoh~!! per lagi..

satria puteh tuh aku tengok brek ler sambil lari sikit stereng dia...



HHAHHAHHAHHAHH....

padan muka....

aku gelak kat dia...

sambil saja2 buat2 bukak mulots gelak besar...



rasanya dia perasan lagi...

dia dah lepas ke depan.. aku lak memang nak pusing masuk jalan taman aku...

aku nampak dia keluarkan muka dia nak tengok. aku...

nampak muka ketat ala2 kek marble tuh..

rasanya dia perasan kat aku sebab aku gelakkan dia...

negok side mirror lah tuh..


hahahahah...
Bodonyer driver,...

padan muka...

nak challenge aku...

kan dah kena gelak oleh aku...


** jahat ker aku nih...??

haha..
btw , takut jugaklah kalau terjumpa ngan satria tuh lagik..
kalau2 kena mark ke ngan dia...





kena pukol ker...

hahah.. harap lah tidok...

mintak simpang.. kang sengaj2 dia buat2 langgar aku masa aku tengah naik fx tuh..

oklah.. Jari dah penat menulis..




nak melilau2 jap nengok facebook..

da..

Gudnyte..!
'



BTw , minatlah lagu nih...
Asyik jer dengar bila tengok Rahsia Hati pagi2 sebelum pergi kerja....




Sedih lagu nih...

Tajuk dia Kerana Terluka...

Anyway.. suka tengok watak dia dalam Rhasia Hati yang sebagai seorang yang baik and very the kampung girl yang menaruh cinta dekat Aaron aziz si badan kekar tuh... walau dia nampak tak cantik dalam filem tuh daripada her true colour di "luar " nih...

No comments: