Saturday, February 20, 2010

Hari Sabtu

hai ..

memang letih ler hari nih..

ntah naper aku terlelap kat tempat kerja tadik..


tak buat2 apa2 pon..

letih semacam jer..


tak paham aku.. takj penah2 la terlelap di workplace..

ntah naper hari nih nak jugak terlelap..

ok..

hari nih tak der lah banyak2 sangat CPu..

just biasa2 saja..

masalah yang boleh handle like tukar power supply ,

tukar DVD drive//

ram..

cam2 tu lah..

sedar2 tak sedar dah sebulan aku practical..

oklah jugak practical kat situ..

takderlah apa sanagt..

cuma macam biasalah..

sindrome pekerjaan..

bosan kan bila kita dok buat benda yang sama setiap hari..

naseb baiklah tempat aku tuh tak berapa nak ketat..

pendek kata tak ketat lah..

tkdelah hazab sangat kerja...

boleh mengular sekejap2..

gi beli air ke..

keropok ker..

BTW , aku tak tau nak propah apa..

hari nih family aku makan KFC bersama..

yerlah last day...

Besok adik nak pi SBT dah dan abang nak balik ke IPGM..

so , beli tuh saja2 nak celebrates besday abang yang 2 hb harituh..

minggu lepas..

hahahah..

okayhlah..

kenyang jugak.. cuma KFC agak cokik darahlah sekarang nih..

mahal2 dah balik meal dia tak masa ekonomy down camdulu..

naseb makan sebulan sekali jer..

kalau tak pokai duit aku..

oh ya..

wifi kat rumah aku tak buat password..

tapi aku dah setkan ip statik setiap satu pc dan limit hanya2 komputer kat dalam rumah aku jer dapat akses internet..

so , kepada jiran2.. nak masuk network aku masuklah..

tapi tak berpassword..

hahah..

tapi samapai berjanggutlah nak tunggu sebab takleh punya..

aku dah set khas jer dalam rumah aku..

kalau spa yang pandai hack router rumah aku bolehlah masuk network aku..

tapi jangan bagi aku tau..

kang nahas..

hahah..

okalha..

taktau nak propah apa dah..

kay..

da/...

guDNITE..

No comments: