Monday, February 15, 2010

Kusutnyer...

Aku pon tak tau dah nak buat apa la nih.. today was supposed to be my good day for my rest day..

But why does on earth this happen?

kenapa aku suka ubah plan last minit..

aku buntu sangat..

alkisahnyer.. aku baru dapat interview letter from CIAST..

for the Sijil pengajar VTO..

yang aku gundahnyer bukan apa..

hari tuh ingat nak lupakan terus jer tawaran nih..

nak foccused on my practical first.

so, semalam lah.. kak adelia..

i've told bout this tawaran letter nih..

an interview letter it supposed to be..

but , enathlah..

hari jumaat nih interview nyer dijangka berjalan..

thou it was in this 19/2/2010..

maslah yang aku hadapi sekarang..

yelah.. aku dekat Perlis my hometown..

the place to be interview at shah alam..

Far away from this..

keduanya , aku masa isi form tuh mentioned about my SKM tahap 2 and 3 yang aku amik dekat ILP kangar tuh..

therefore, aku tak dapat lagi SKM tahap 3 tuh.. hhow do i solve this..

Shuld i mentioned them about my condition ryte now,,

yerlah.. aku ada lagi My OJT Practical aka my parctical here before i get my Tahap 3 tuh..

hadoih..

kusutnyer...

Aku nak pi ker Tidak???!!!!!!!!!!!!!!

peninglah bila pikir..

kalau dekat as it was not a problem as i would give it a try..

But this, JAuh nun di SHah Alam tuh...

tambahan lagi kalau GAGAL..

**sorry , iwa thinking bout my failure coz now im Just like a loser.. tak tau nak buat keputusan yanmg betul..

Takpalah. macam nih..

Apa kata Aku Call Cik FAz then rujuk ngan dia about this matter?

Dahlah nak dekat...

hari JUmaat nih jer..

Preparation was not well prepared MUCh..

OH GOD! Im seeking for you right now...

No comments: