Wednesday, February 17, 2010

Merasa entry tidur..

Merasa kau entry tidur kaliniuh..

Dengan perasaan sedih dan sebak nya..

Nak bagtauy , today was my last day of th Holiday..

Tak delah banyak sangat pengisian cuti2 ni..

Tak tercapai pun part2 nak gi nonton wayang atau segalanya..

Justa , one nyte tuh jer yang dapat gather with my friends..

Ok what , rather than nothing./.

nak propah sikit..

Hari nih hari tidur aku..

hajat di hati nak kurangkan tidur ,, tapi terlebih tidur pulak yang dapat...

tak boleh ada azam sikit lah..

besok terasa beban sangat nak pi kerja..

Lite2 malas nak pi kerja..

cam gampang,.,,.

bisalah aku, dah senang bercuti mulalah perasaan malas menghantui diri..

okay..

schedule aku hari nih adalah dengan tidur..

Yerlah.. cuba bayangkan...

Dari pagi..
Bangun pukul 11.00 pagi..

bangun.. hadap makanan..

merapu2 sat..

hatar mesej2..

Call HAfiz jap nak tanya ttg tujuan dia call aku tadik..

then..

buka facebook.. main cafeworld jap..

puku; 2 tgh hari cenggitu..

tengok adik main fifa onlie2..

dalam pukul 2.30 camtuh..

aku tertidur.. Percaya tak?

Tertidur..

Bukan sebab LEtih.,. tapi Sebab terlebih tidur tu yang mengantuk nak tidur lagi..

bagun pukul 4.30 ptg..

tengok tv..

Pukul 5 , Neighbour panggil..

suruh install application untuk tulis jawi dalam laptop baru depa..

then , setelah penat googling around.. try an error..

pukul 6.0 baru dapat dan jadi font jawi tuh install..

then.. diorang panggil tengok CPU diorang yang katanya lembab..

aku pon tengok..

godek2.. last2 jumpa sebab apa..

dia baru lepas format (hantar kedai BODOH mana ntah) kedai tuh tak install pon grafic kard driver..
tuh yang lambab tuh..

then Katanya upgrade RAm..

tapi aku tengok cpu dia 64 mb ram jer..

mesti dah kena kencing dengan kedai tak guna tuh..

pastuh word application pon tarak,...

7.30 bawak balik cpu jiran tuh,,,

***tetiber Jiran sua duit.. RM 20..terkejut jugak tapi amik jerlah..


godek2..m carik driver.. installl office 2003 and game lite2 sikit. pukul 9.00malam cam tuh..

hantar balik..

pasang2 ..

tunjuk2 kat derang...

then balik..

Hajat nak amik Thier Baby.. Anisa..

main2 tapi dah tidur baby tuh..

so.. balik..

mengarut2 sampai kul 10.00 baru p mandi..

tunggu adik habis main fifa on9 di tuh then..

akuy update blog..

**aku dah tetap dengan keputusan..

hari JUmaat nih aku tak pi interview for ciast tuh..

me\mandangkan banyak sangat kekangan dan masalah dihadapi..

So interview kat shah alam tuh cancel...

aku decide tak pi..


tuh jer diari aku harinih..

daa..

ok..

Bye..

Gudnite..



************* teringin nak pi Secret Recipes yang baru bukak Di PErlis nih..

tak sempat lagik akibat feeling malas2 lite gituh.. teringin nak pi..

tapak asalnya Sawaddi restoren.. tapi dah tukor jadik secret recipe..

2 comments:

Anonymous said...

rugi la wak....
bkn sng nk dpt interview 2...
saya apply byk kali tau...
tp x dpt2...

zsidentity said...

Anon : susahla.. banyak sangat kekangan.. instead tak habes lagi practical