Thursday, February 11, 2010

hari nih... tak sebuk sangat dah..

well.. hari nih pi kerja cam biasa...
cuma tak serabot sangat dah.. cpu tak banyak dah yang tinggal..
adalah 2 bijik jer hari nih,,.
baki stokj CPU yang semalam pon nak habes dah..

lega lah sikit..

tak payah nak pack2 sangat,.,..

kat tempat kerja..

aku tak nak ulas banyak...

cuma buat aku rasa nak terberak jer kat muka orang tuh...

makin meluat..

tadik nih...

macam ada silap jer satu cpu katemer nih..

aku rasa Dokument kawan tuh tak habislah aku copy..

hahaha..

matilah nanti kena carust deks pelanggan..

takplah..

nak buat macam na..

sapa suruh dia punya c partition dia kecik snagt.,.

kenalah repatition dulu..

hik2.. matilah kalau kastemer tuh komplain..

kalau dia tak perasan tak pa la..

lepas lah..

nak buat macam mana..

benda yang melibatkan data dan hard disk nih bukan boleh reliable sangat..

ikut naseb lah,.,

kalau dia nak hilang or corrupt..

terimalah ..

bukannya ianya sengaja dibuat..
okayhlah.. aku pon serabot sangat..

dan aku rasa nak tidur lah..,

letih menghadapi hari nih dengan penuh cabaran.

okayhla... da..

bye.. Gudnite..

No comments: