Tuesday, February 2, 2010

Gila dowh..

*at work
Okayh.. pepagi.. mood aku terus berubah..
especially bila ditegur oleh (~seseorang~) tuh..
well, memasing has it own style on how to figure the computer problem..
Let me say. im doing mine..

Bukan nak tunjuk pandai atau berlagak..
Bukan nak mengampu atau nak melawan..

BUT??

Can i Finished my works..
Would you mine your own left me with mine..

ShiT!!

what else i can say..



misunderstood among us..

macam kena aja horoscope about ine today...!
okayhlah..
tak adalah memberi kesan sangat.
just Tidak suka dilayan begitu kerana its my work okay. tak suka buat setengah jalan then orang lain finishkan. let me handle this my myself..

i'll handle that..

okayh..

petang tadi.. beli no Unik id aka Pin dekat BSn..
Dah buka dah untuk applying for the kategori for me..
iaitu SPM 2007/2008..

okayh .. beli2..

then.. lepas peristiwa BITCHY.. (*read b4 this entry)
aku pon pulang pukul 8.15 malam.

mandi2.. then refreshing my Cafe world on Facebook..

Masuklah Dekat UPU website..

Isi2 borang tuh..

ada difficulties yang teramat sangat..

terus stuck isi borang tuh..

ADAKAH PATUT SURUH AKU ISI BAHAGIAN KOKU TUH HANYA MARKAH?>??!!!

HELLO!! AKU TAK DAPAT SIJIL MARKAH KOKU YER>>

so.. terus bengang.. tutup terus borang tuh.. tak proceed..

MACAM MANALAH SPM 2007 macam aku nih boleh dapat Siji Markah tuih..

APA KER BODOHNYER SISTEM>.

NAPA tak buat macam dulu..

just isi maklumat koku jer. means.. nama ,,, jawata.. etc..

very made myself damn crazy//..

Fucking shit!!

tengok lah dulu..

tomorrow nak call hotlinje.,.

telling them about my difficultties..

huh!!

What a shit damn Fucking hectic day...

BAd lucks today..

MORON!!!!!!!

No comments: