Tuesday, February 9, 2010

We had our tyme together..

haha... hari nih pergi kerja like usual..
Gila dowh.. aku ingat hari nih hari khamis..

PELIK gila aku hari nih..

mati2 ingat besok jumaat..

hahah...

yang lebih pelik tuh bila ada juga yang berpikiran sama macam aku yang menyangka hari nih hari khamis..

It was hafiz..

best gila hari nih..

nak tau kenapa best..

Sebab kami collect duit sorang RM 5 dan beli 3 pan pizza yang regular tuh..

kenyang Gilababs..

tak terkata..

bestlah dapat makan sama2..

:)

hari nih sewel juga.,.

mengenangkan satu CPU yang sakit..

aku handle CPU tuh..

macam2 aku buat.

semua tak kena..

actuyally it was okayh..

bila dah pasang terus dia tak nak on..

macam siyal.

Satu hari suntuk dok perosoh dia.

haiyh..
macam2lah CPU nih..

kalau aku tulis memang poanjang..

test2 yang aku buat dekat satu CPU tuh..

takpalah.

yang penting dah selesai..

pening kepala jugaklah handle masalah gila macam tuh..

oh yah..

sebelum balik tuh.. hafiz ada tunjukkan gambar yang dia edit dengan gambar kawan2 dia yang pandai bab2 photoshop..

agak impressed lah tengok teknik adobe dan photoshoot diorang..

well,, balik tadi aku geledah2 adobe photoshop ake.,.

niat di hati teringin nak buat gambar muka aku kaler bend dengan background yang grayscale,,,]

hasilnya...



tadaaa....

jadik dah...

mission accomplished..

tak der orang ajar...

try an error saja..

walaupun biasa.. oklah.. it was an experiment only..

nanti aku try adobe bagi lagi canteeekkk...

lagi canteekkk dari apa yang si hafiz tuh tunjukkan....

daa...

otak pon dah ting tong...

dengar pulak lagu keisha_ tik tok tuh..

lagilah ting tong..

daa.. Gudnite...

No comments: