Wednesday, February 24, 2010

Wonder woman.,.

Merasa tajuk entry kali nih as awonder women.. !!




hiks!1 ala2 mannequin..

okayh... alkisahnyer pada hari nih bangun2 dari tidur dimulakan dengan mengisi borang..

Gila Dowh!! dengan gigi tak gosok plus taik mata ada lagi aku terus mencapai borang pekerjaan yang aku baru donload malam tadik..

hajat di hati nak mengisi borang selepas subuh.. dek kerana tergoda dengan hansuari syaitann..

terus tertidur sampai kul 8.30..

apa lagi ,,m terus grab barang2 yang perlu jadik Wonderina..

teruslah kalut mencari sijil yang perlu disahkan..

haha.. thanks to my MP 145 perinter...

helping me in that such an early morning...

menciplak salinan borang yang patut disahkan.. konsep copy ang paste jer logo salinan disahkan yang dulu tuh..

hahah...

dah desperate...

selasa minggu depan dah due..

haha... i did managed to isi that form..

dalam kul 9..30

okayh.. setelah mengisi...

mandi2 koboi dan makan2 dengan cepat sambil tonton Rahsia Hati ...
*hajat di hati nak nonton kekar2 si aaron aziz jer.. hiks!

terus pecut Fx aku.. yerlah..

ada lagi 15 minit nak punch card...

masa tuh jugak nak pi pos dokumen tuh..

hah!! aku pon jadiklah wonderina...

memang full throttle aku pecut dengan ekzoz dia yang bunyik ala "kepepetan"...

hahahah...

naseb...

lebeh 2 minit jer dari kul 10.. baru sampai kedai..

okayh..

buat kerja memomen CPu macam biasa dan balik tuh..

terus drop by kat pasar malam di stadium utama tuh.. saja2 jalan usyar2 karenah orang kat sana sambil tengok...

ada orang2 yang "taste" lah... macam nak terkam jer..


tau tak aku tak tau nak beli apa masa kat sana...

last2 sempat sambarq roti goreng tuh dan balik...

balik rumah... terus mandi dan hadap makanan ...

balun 2 mungkus nasik lemak dan roti goreng yang aku beli tuh..

sambil tengok senja permai yang tak berapa nak permai sangat tuh..

last2.. masuk bilik.. taip entry nih...

da...

tu jer kisah aku hari nih...

bye....

Nyte..

** oh ya,, hari sabtu nih kedai aku nak buat dinner kekdahnyer kat Putra Palace..
haiyoh,, merasa nak feelin2 bagai kat situ... Jealous budak2 course aku yang practical kat tempat lain... --kau ado?? non ado nyer....



huk2 lariks sambil lambai2 diva...

***** best giler ending Tari Tirana Fefetrina semalam... ader kelas.. especially part2 aksi2 dancin yang opening lagu LAdy gaga... Bad ROmance;..

my fav song... my ringtone sound... and my dance song..



Bad romance superb!!

No comments: