Wednesday, February 10, 2010

a very hectic and busy day...

hari nih memang siyal yaamat..
memang cibah..,

memang busy dan pack sangat hari ini..

aku pon tak tau kenapa..

mentang2lah dah nak tahu baru cina nih..

nak cuti..

memasing sibuklah nak hantar komputer untuk direpair..

well,, aku tak salahkan kastemer..
tu hak diorang nak hantar bila pc diorang untuk direpair..

cuma aku agak FUCKS the system...

memang bodoh sangat service station kat tempat aku...

patut wujudkan at least 2 station buat nak copy data kastemer sebelum format tuh atau scan virus kastemer punya cpu tuh..

aku memang betu2 tak paham sangat especially when this pressure condition came acrooss by this tymne..

akayh..

alkisahnyer macam nih..

pepagi2 masa aku nak puncard like usuall ada lah satu mangkuk nih..

dia hoi aku sambil cakap ..

" nih , satgi angkat semua cpu nih naik atas yer"

memang lancau sangat perangai diorang kat bawah tuh...

okayh.. aku pon lepas amik kunci tuh teruslah bergegas-gegas naik ke atas..

dimana tempat service station aku bekerja.

okayh... naik2..

tak dan nak duduk dah..

terus ada lagi sekor mangkuk...mai dari planet apa ntah..

suruh aku pi amik cpu tuh..

taulah kerja aku..

berapa kali daa kau nak bagiatau aku ha..
memang lengchai lah\


turun2.. dengan hati yang bara lah jugak..

adalah lebeyh kurang 12 bijik cpu aku angkut naik atas

huh.. sekali mai keja kena kejutan sampai macam ni..

okays.. selang beberapa jam kemudian ada lagi call dari bawah..

angkat pc baru mai pulak..

dalam lima bijik..

pastuh mai lagi..

dalam 3 bijik..

pastuh mai lagi..

new set nak kena pasang..(hahahahahahahahahahahahahahahahaha*dabel meeaning)

pastuh mai lagi bebrpa..

dan diikuti dengan lagi...

averalla..\

dekat duoploh lebeyh sahaja CPU untuk hari nih..

ternasuk dengan ragam2 diorang yang bermacam2 masalah yang sewel..

okayhlah...

aku agak streessed denagn keadaan yang macam nih..

everytings goes so slow today,,,

yerlah..

satu jer Recovery service nak kena berebiut dengan pc2 lain..

tengoklah nant..

aku nak guna kemahiran hiren aku baiki semua pc tersebeut..

secara senyap2..




oh yah.. hari nih punya horoscope memang betul lah..
sengaja nak menguji endurance aku....
chaiyok!!!

okayh..

takder paper nak propah..

CUMA BABI sungguh perangai BABI tuh...

hahahahahaha..

kau memang sundels yaamat..

BTW,, Sucks your own LIMB dick lah... moronne...

hahahahahahahah...

kau datang dari planet HALAM JADAH apa ntah...

kategori GODZILLA lah pulak.. OPS!..

hahaha..

ohyah...


bali tadik saja ssinggah pasar malam..

Guess what..

aku beli new two boxer dowh..

satu agak ketat jugak..

dan satu lagi suit perfectly..

cantek jugak boxer2 tuh..

yang ketat tuh sambil aku tengah pakai while doing this entry..

niat di hati nak bagi expand cepat sikit bolah pakai bebila nanti..

hik2,,,

lagi satu..
EXT hdisk aku jatuh semalam.. akibat tersert bantai di riba aku..

test2 okayah lagi.. try defrag and sekarang tengah buat checkdisk..

lembab betul,.,

haraplah hard disk aku tak kong..

memanglah..
sebab aku boleh bukak data dia tadi..

cuma aku just overthinking bout it..

tak boleh ada yang silap sikit...

ada jer yang hati aku tak puas hati..

yang cerewet..

ntahlah..

harap2 masih lagi lah okayh ianya..

yak dr dengar bunyi crack2 dari nya,,

cuma takut untuk long term nanti jer..

okayhlah..

dah puas dok propah..

niat di hati nak tulis lagik...

tapi jajri jemari nih malas nak taip..\

terasa lenguh semacam saja.

oakyhlah,,.

setakat sini saja aku bersiaran...

NYEt...

nak layan fasebok....

CHOW~~

No comments: