Monday, February 22, 2010

Lewat gi kerja..

Hadoih...

Hari nih terlewat pergi kerja!!!

Dowh!!

camner yerk nak cerita..

alkisahnyer,, taknak bergantung dekat jam loceng yang ngok tu dah..

hahahs sorry to say...

tau tak aku bangun pukul berapa??

9.50 a.m...

lagi sepuluh minit nak due waktu punch kard..

matilah!

Gabra punya posal..

terus aku gi mandi... *ops vogel gituh.. nak cepat..

call coalegue..

mintak tolong punch kan kad aku..

naseb!

fuh...

Dalam 30 minit camtuh i managed to get there!

huh akhirnya...

Alkisahnyer..

Malas aku nak cakap bab2 cpu nih..

Macam, biasalh..

Kerja macam nih...

Kenalah menagdap PC..

okayh...
Cuma balik tadik..

aku tersentuh hati..

i just saw...

i young boy..

ada sikit kecactan yang terserlah...

dunnow whether malay or cines//

buT?

Dressed up dia aku kata okayh..

Tak selekeh..

nampak bergaya..

Cuma masalah nyer..

aku musykil..

dress up macam tuh made a plastic simple chair,.,,.

u noe the chair yang biasa kita jumpa kat kedai makan...
or mamak stall.???

he managed to used that Chair as his Tongkat!!??

What??

agak sayu jugakj tengok dia berjalan terkekek macam tuh..

based on my view..

lama dah lah jugak keaddan kecacatan kalau macam tuh..

duunow lah..

im not GOD!

hish..

entahlah...

tengok dressed up macam budak loaded..

tapi he using the creativity on that thing..

entahkalah...

takkanlah takder duet beli tongkat..

ish..

entahlah kan apa yang aku merepek kan??

oklah..

lupakan pasal tuh..

aku.. hari nih merasa kekdah menaip entry lewat malam...

ni semua salah Si Dania dah Terjah lah...

Sampai kul Duoblas baru habes tengok program tuh then baru merasa nak menaip blog..

Kan dah lewat nih..

Oklah...

i need to bed..

Nyte..

Bye..

No comments: