Wednesday, February 3, 2010

YAhoo.. duit dah dapat.

Huh.. setelah penat aku memaki..
setelah penat ujian getir aku..
maka aku dengan jayanya telah dapat duit elaun aku yang untuk lapan belas hari tuh..
walaupon hanya Rm 180..
ok what,,

legalah bila dah dapat duit..

BTW, duit tuh dapat2 terus aku shopping masa balik kerja..

well, bestnyer shopping kat tampat kerja sendiri.. dapat staff price..

heheh.

aku beli DVD kosong.. Berjumlah RM 30 for 5o pcs after less..
then aku beli Cooloer portable.. RM 10.. actual price Rm !5.00..
*cooler tuh for my brother present yerh..
LAptop cooler for him sempena besday dia semalam..

MOtiff aku beli DVD bebanyak kenapa yerk??

Bukan apa.. Ext aku yang 400 GB tuh dah penuh..
Penuh dengan movies..
so.. ingat nak burn lah dalam dvd for free up some space..

*matilah.. sambil menulis blog sambil burn..
ahahaha..

hari nih tak da apa..

cuma ok lah pada hari2 yang worst sebelum nih..

yang si Drama Queen penuh Propah tuh macam biasa lah.. tak henti2 cakap..
BERCAKAP tak berhenti..
MOstly, pasal bangga diri lah , pasal awek lah..
naik jemu aku..

oh ya ,.. yang terbaru pasal rambut dia yang diblonde gituh..

naik muak aku kayh..

well.. baki gaji tinggal lagi Rm 140..

huh.. nak beli lagilah benda lain..

ingat nak beli mouse lak..
then speaker with bass tuh..

berkenan aku..
tambahan kedai aku ada buat promotion gituh.
tambahan pulak.. bila beli dapat less untuk haraga staff..

hhaha. matilah tamak..

okalh..

ttg masalah nak isi UPU tuh,,
besoklah aku call hotline dia..

macam2 aku call hari ni punya sebaba nak tanya pasal markah kokurikulum aku..
CAll sekolah lah , call upu..

akhirnya dapat..
tapi tak detail..
aku cuma dapat markah keseluruhan pasal sistem markah KOKU yang bengong masa kini nih susah..

dah tyme masa aku SPm tak launching lagi benda tuh..

so agak difficulties lah..

..dah lah.. malas nak propah.

ok .. daa..

No comments: