Friday, February 5, 2010

Tak ada apa..

well.. hari nih nothing yang menarik.. just macam biasa sahaja.

Oh . ya..

My Favourite AVF stereo h/set telah rosak..

Akibat geram aku rentap ianya sampai putus..

huh. nak beli lain mlas lagilah.. mahal..

Aku beli yang cikai ajer..
Rm 9.90 jer..

BIla ada duit baru aku beli yang AVF tuh..

HAri nih si DARAM QUEEN yang PROPAH tuh marah nampak..

MAin dok cerita pasal hal family dia..
well ..

i'm a good listener,...

dengar ajerlah..

bila suruh komen baru aku komen..

well,, hari nih dengan jayanya.. aku telah BURn movies aku ..

Jumlah terkumpul setakat sekarang nih adalah..

Ke 40..

hahah..

adalagi..

tak habis lagi..

nak clear out my EXT hdd..

well, ptg tadi K.C.ila just call me..
asking for my favour..

ntah nak check CPu sapa ntah adik beradik dia..

hari ahad nih..

rasa takuit lak..,

bukan apa.. dibuatnya CPU tuh big problem..

Ha.. macam nalah aku nak selesaikan..

Takpa..

check satu2..

harap2 takdalah serious injury CPU yang bakal aku gi tengok tuh..

haiyoh.,

cuti2 pon kena repair komputer..

Nak buat macm mana..

Orang dah bagi kepercayaan kenalah buat kan..
??

oklah..

GTG..

bye..

No comments: